Det med lårstøtte er et "standard"-problem, har det på delebilen på førersetet. På understell er det Lemforder eller originalt som gjelder, Meyle som regel ok også, men har variert litt for folk i det siste. Febi er nok ikke OE på noe særlig på E6x. OE = original equipment, altså originalt fra BMW. Så kan det være forskjellige meninger på hva OEM blir (original equipment manufacturer). Noe vil si at det er samme del som OE fra samme leverandør, men uten BMW-logo (det skjer en del ganger at BMW-logo er slipt vekk eller dekket over). Da blir egentlig delen i OE-kvalitet, men ikke fra BMW og da til følgelig lavere pris. Så kan noen kalle en del for OEM fordi den samme leverandøren leverer andre originale deler til bilmodellen. Da kan man si at Hella er OEM fordi de leverer lykter til E6x, men de leverer ikke luftmengdemålere på dieselbil, for det gjør Bosch. Så å si at Hella LMM er OEM på diesel E6x blir i så fall feil (selv om Hella generelt leverer bra kvalitet).
Ellers kjenner jeg at jeg blir litt misunnelig på garasje med varmepumpe Det er jo ikke akkurat noe god temperatur her om dagen.