@Snagg30: Det er en del forhandlere som driver med mumbo-jumbo med klipp og lim. Tipper de har forhåndsbetalt for x-antall annonser med laaang eksponeringstid så planlegger de å erstatte dem fortløpende, uten å markere dem som solgt. Før var det i alle fall slik at på steder der du må betale for å annonsere så kunne man ikke fjerne "solgt"-markeringen uten å måtte punge ut på nytt. Derav skriver mange "SOLGT" øverst i beskrivelsen i den perioden bilen er reservert/holder på å bli solgt, slik at man kan legge ut igjen "gratis" om kjøpet går i vasken. Noe av grunnen til at man kunne få opp noe helt annet på samme link en stund etterpå. Jeg vil tro at betalingsløsningene for forhandlere har vært endret hos Finn ved flere anledninger, slik at enkelte annonser som ikke har blitt markert som "solgt" for å "gjenbrukes" har blitt glemt bort og flyter igjen. Ofte er prisene såpass utdaterte at de sannsynligvis ikke får noen henvendelser på disse heller, så da forblir de glemt.
#konspirasjonsteoretiker E.C.