-
Innholdsteller
1239 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
5
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av macrorain
-
Nå vil du jo ikke nødvendigvis ønske samme innstilling på traktorveien til hytta og på Rudskogen, så det er vel ikke én innstilling som er "riktig".
-
Litt detaljer om S58-motoren (som sitter i X3M og X4M) hvis det ikke er delt alt: https://jalopnik.com/bmws-new-500-hp-s58-inline-six-should-be-very-interesti-1832589427
-
Min 330e M-sport (f30) ***SOLGT***
emne svarte i macrorain sin macrorain i Bilder og filmer / Show-off
Nå står det vinterhjul på bilen, så får ikke kontrollsjekket, men mener det er ganske god klaring. Dine hjul vil vel da komme litt nærmere skjermkanten. Jeg får nok alle fingrene i mellom og kan også bevege de litt, så ET35 skal nok gå helt fint. Jeg har også 35 profil bak, du skal kanskje ha 30? I så fall blir det jo enda bedre plass (forutsatt lik høyde på bilen da). EDIT: Når jeg ser på bildene her så står hjulene ganske langt ute i skjermbuen da, du skal nok ikke så veldig mye lenger ut før det subber. Men tror fortsatt det skal gå fint. https://bimmers.no/forums/topic/813542-min-330e-m-sport-f30-ny-eksos-side-13-luftfilter-s14/?do=findComment&comment=3211723 -
Grattis med fine felger, disse har jeg også siklet på. Her tenker jeg du må fort må ha 245 foran og 275 bak avhengig av hvor strekte dekk du er komfortabel med (personlig synes jeg ikke strekte dekk er spesielt pent). Jeg har 235 på 8.5 foran og 265 på 9.5 bak. Også bør du senke bilen hvis det skal bli virkelig pent
-
Er flere som nå tilbyr veldig høy effekt på 330e, her er en på 370hk og 570nm. Skjønner ikke helt hvordan de får dette til uten å ryke kassa men, hvis ikke den zf-kassen er veldig overdimensjonert ift spek da. https://svenskmotoroptimering.se/optimering/bmw/3-serie/2015-f30-f31-f35-lci/30e-252hp/
-
Er det ingen som custom mapper med dyno til b48 i Norge da tro? 🤔
-
Er det noen der ute med noenlunde ny BMW som har prøvd seg på eukontroll med 100/200 cell sportskatalysator? Er det noe håp om at det går gjennom? Vakler mellom decat og sportskatalysator, men hvis sistnevnte uansett ikke går gjennom EU så..
-
Jeg synes fortsatt det ser photoshoppet ut
-
Jeg er jo gammel råner som tidlig på 2000-tallet hadde Fast and the Furious på repeat og suste rundt i trimmet 200sx s14a med effektanlegg og decat, og den smalt og putret og flammet jo så folk skvatt ned i grøfta når man gikk av gassen ved siden av dem. Siden den gang har det blitt stadig mer populært med denslags lyder selv fra europeiske sportsbiler. Og ja, noen synes det er tull og fjas, men jeg må jo si jeg er veldig svak for biler som kakler og putrer i eksosen når turtallet rusler nedover, Behøver ikke være så fryktelig høyt nødvendigvis B48-motoren som jeg har er dessverre ikke så kjempegod på det, hvertfall ikke med cat, og jeg mistenker at den ikke er det uten heller, for det er ikke antydning selv med åpent filter og helt åpen eksos (bortsett fra katten da). Men har lest at det har dukket opp pop&bang maps nå etter at B48 ECUen ble åpnet.. Noen som har gjort dette eller har noen tanker rundt det?
-
Kjøp mine PS71 som ligger og støver ned selvsagt! Nesten ubrukt. Jeg byttet jo for å få ned støynivå, og byttet til Falken (var det vel tror jeg?) som hadde 2dB lavere oppgitt støynivå, men merket egentlig ikke forskjell. Vi konkluderte vel i en annen tråd med at støynivået som oppgis på dekk måles etter en standard som ikke sier spesielt mye om hvordan det låter på grov norsk asfalt. Da får du bittelitt bredere dekk enn du hadde tenkt og, det blir bra 😍
-
Jeg synes høreapparatbrun hørtes bra ut Men over til mye viktigere spørsmål: Når skal denne widebody conversionen være klar slik at vi får se bilder!?
-
synes også det er irriterende at den bare viser statistikk fra siste tur, jeg vil gjerne ha full historikk (både alle turer + totalt). Si du har kjørt 50 mil og er spent på hvordan det gikk, så stopper du og kjøper en pølse ti minutter før du er hjemme, da er dataene for turen på 50 mil borte vekk når du kommer hjem. 😛
-
Konge med svart synes jeg! Badass 😄
-
Målløs! 😄
-
Etter å ha lest denne tråden igjen så tipper jeg mappet fra Autopower er beregnet på 320i - 425nm kun fra bensinmotoren blir altfor mye kombinert med elmotoren. Så det mappet er trolig ikke så lurt å legge inn på en 330e.
-
Hvis du har mulighet til å ta kollektiv til jobb så ville jeg jo fortsatt med det. Da kan du også kjøpe en bil som er eldre og tåle litt høyere risiko med tanke på at det kan bli noe galt med bilen, da du ikke er avhengig av at den går hele tiden. Hvis du er villig til å skru noe selv da. Ellers får jeg vel henge meg på resten med at å kjøpe inn bil hvis du har tenkt å spare til bolig ikke høres så veldig lurt ut. Å ha bil er fryktelig dyrt.
-
Kul farge 😊 (m4 competition) https://www.finn.no/137556981
