Og her sitter jeg å tenker tilbake på min rimelige E46 som kostet mange hundre tusen å drifte, lykke til med Kiwi lønning!
du har rett i mye men du bommer på ganske mye samtidig synes jeg. Innlegget ditt bærer stor preg av de få her inne som har klaget på PAW, om du ikke kjenner kjempe mange på privaten som kjører Taycan da selvsagt. Cayenna vår er ingen fancy 911 bil men servicen der har vært upåklagelig som med de andre bilene, den ble hentet her hjemme av Porsche samt levering av ny lånebil, dempere foran byttet uten spørsmål stilt.
Tok enkel service på GT3’n nå til 8.500kr så ikke avskrekkende sann sett, i3’n var på rundt 4000kr om jeg husker riktig. Stor service neste år er ganske dyr men ikke så veldig langt unna servicen på 750i’n. Og PAW ordnet meg ny motor til godt nord for 1 million til snaue 22.000kr. Er ganske mange Porsche entusiaster som kjører 911 uten PAW, fasiten er ikke de få (2) her inne på bimmers som kjører/kjørte GT3. Og mange bruker andre verksteder en Porsche selv med flinke folk slik som Netlandet som har god ekspertise på bilene.
PAW har vist seg å heller ikke være så nøye jeg ble forespeilet, det er stor forskjell på hva de tørr å skrive på email en hva de sier face to face. Som f.eks. den gule klokka jeg ville montere, de kunne ikke bry seg mindre men kunne ikke skrive det.
ellers er jeg helt enig at Porsche prat ikke burde forekomme i andre tråder en sine egne, her har jeg syndet og det beklager jeg! Unntak føler jeg selv er greit noe jeg og gjorde før jeg fikk egen Porsche.