Gå til innhold

thansen

Medlem
  • Innholdsteller

    159
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW X3 E83 2005 2.0D 150h

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Problemet er jo, når jeg feks søker opp OEM nummer hos koed. Så kommer det 2 ulike klips opp som "skal passe". Det som orignalt kommer opp og alternativet som også dukker opp (lenker)
  2. 51437001491 er oem nummer, problemet er at de på nett ikke stemmer med det som trengs.
  3. Har prøvd å bruke disse men de blir for små til bagasjerommet. Finner heller ikke andre klips på nett. De som er orginal er mye større enn de man får kjøpt på ebay etc.
  4. x3 e83 2004 - Tips til hvordan man skal få bakre slepe-luken til å holde seg lukket? Den spretter ganske ofte ut. Har også EGR delete kit på bilen, m47tu2 motor, tror de gummipakningene som fulgte med fra ebay kittet ikke er de beste, så hvis noen har noen gode anbefalinger å gi.
  5. Problemet er jo at det kun er 1 ring som holder på tenneren og pæren på plass. På videoen vises det ganske greit.
  6. Men tenneren har en mekanisme som låser ledningen inn når ringen er skrudd fast. Blir denne da liggende løs i lys-huset?
  7. Men igniter blir jo i veien for aftermarket ledsan? På d2s?
  8. d1s virker ganske greit. Jeg har bmw sin spesialtype(?) d2s som på videoen. Er litt usikker hvordan dette vil spille ut i virkeligheten med aftermarket leds.
  9. Erfaringer? Så litt på youtube og det virker som det er hit or miss med ledpærene. Xenonlysene har begynt å blinke, frista ikke helt å bytte balast.
  10. oppdaterte linken, nå skal den funke.
  11. https://imgur.com/a/K4plwDz Har flusha den for ca 2år siden, i håp om at den skulle bli bedre sånn lydmessig. Men høres fortsatt ganske ille ut. Servopumpa fungerer men lager en veldig dårlig lyd synes jeg. Eller er det bare sånn den skal høres ut på en m47tu2d0? Denne x3'en har vel noe extra servo greier da den er veldig "enkel" å håndtere kontra en annen x3 jeg hadde som var veldig tung å styre med i forhold til denne.
  12. 1. tilleggsvarmer virker nok ikke, men som sagt så har dette aldri vært et problem før. Spiller ingen rolle om jeg setter 22c i kupe eller 32c, temperaturen synker med engang jeg stopper å kjøre. 2. Flere år siden, sikkert 4 år siden nå. 3. Må sjekke dette neste gang jeg starter bilen. Ville ikke sagt jeg har lite peiling på bil. Vanligvis klarer bilen å stå på tomgang å oppnå driftstemp eller nærmest driftstemp. Nå er det ikke sjanse engang
  13. Men problemet må jo være termostat? Det kan jo ikke være noe annet?
  14. jepp
  15. tykk (dette er ikke min bil, bilde fra yt, har ikke egr system)
×
×
  • Opprett ny...