Gå til innhold

thansen

Medlem
  • Innholdsteller

    155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW X3 E83 2005 2.0D 150h

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Problemet er jo at det kun er 1 ring som holder på tenneren og pæren på plass. På videoen vises det ganske greit.
  2. Men tenneren har en mekanisme som låser ledningen inn når ringen er skrudd fast. Blir denne da liggende løs i lys-huset?
  3. Men igniter blir jo i veien for aftermarket ledsan? På d2s?
  4. d1s virker ganske greit. Jeg har bmw sin spesialtype(?) d2s som på videoen. Er litt usikker hvordan dette vil spille ut i virkeligheten med aftermarket leds.
  5. Erfaringer? Så litt på youtube og det virker som det er hit or miss med ledpærene. Xenonlysene har begynt å blinke, frista ikke helt å bytte balast.
  6. oppdaterte linken, nå skal den funke.
  7. https://imgur.com/a/K4plwDz Har flusha den for ca 2år siden, i håp om at den skulle bli bedre sånn lydmessig. Men høres fortsatt ganske ille ut. Servopumpa fungerer men lager en veldig dårlig lyd synes jeg. Eller er det bare sånn den skal høres ut på en m47tu2d0? Denne x3'en har vel noe extra servo greier da den er veldig "enkel" å håndtere kontra en annen x3 jeg hadde som var veldig tung å styre med i forhold til denne.
  8. 1. tilleggsvarmer virker nok ikke, men som sagt så har dette aldri vært et problem før. Spiller ingen rolle om jeg setter 22c i kupe eller 32c, temperaturen synker med engang jeg stopper å kjøre. 2. Flere år siden, sikkert 4 år siden nå. 3. Må sjekke dette neste gang jeg starter bilen. Ville ikke sagt jeg har lite peiling på bil. Vanligvis klarer bilen å stå på tomgang å oppnå driftstemp eller nærmest driftstemp. Nå er det ikke sjanse engang
  9. Men problemet må jo være termostat? Det kan jo ikke være noe annet?
  10. jepp
  11. tykk (dette er ikke min bil, bilde fra yt, har ikke egr system)
  12. Den øvre slangen som kommer til ekspansjonstaken, er det til motor eller fra motor?
  13. Alt av det jeg prøver å google på nettet tyder til dårlig termostat.
  14. 80 grader er det da temp visere er kl 12? Men ja, slangen som kommer inn til ekspansjonstanken er varm.
  15. Hvis den bare står på tomgang, med resirkulering på, ingenting. Motoren er iskald. Den blir ikke noe varm før jeg begynner å kjøre. Tror ikke det skal være for mye å be om, vifta på 50% i displayet og 22c, fortsatt blir hverken kabin eller motor helt varm. Dette burde den klare, som sagt har det aldri vært et problem før, bortsett fra de gangene termostatene har blitt ødelagt.
×
×
  • Opprett ny...