Andy520iA Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Solgte noen deler til Winchester. Rask betaling og god kommunikasjon. Bare og selge til denne karen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Handlet felger av Gunnårhsen, noen av felgene hadde fått sår etter at et dekkverksted hadde tatt de av, vi ble enige om pris så tommel opp til han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Kjøpt Gt vinge usett av Jonas_S. Vingen var slik selger beskrev, prisen var bra og selger var hjelpsom med levering. Grønt lys og tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Kjøpte et fint m5 interiør av thomas m5 her på forumet.Alt var som forventet og mer til:).Tommel opp for god handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Kjøpte nettopp noe deler fra NilsP her på forumet. Topp kar å handle med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Akkurat kjøpt skiltholdere av Julepils. Overførte penger, pakken sendt med en gang. Ryddig og god handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Solgte en M52B28 veiv til MagnusA, fikk penger på konto til og med før jeg sendte den hyggelig når man kan stole på hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Tommelen opp for ahj Holdt ord og overførte penger på rekordfart. Ingenting negativt å si om denne karen. Så får vi håpe han blir fornøyd med hakkapeliitta 8 i 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 En super handel med Thundercoil. Informerte godt underveis om hva som skjedde og når dekkene ble sendt. Tommel opp fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Kjøpte noen deler fra Perre til min e34 Touring. Alt fra rollo til små ting. Hentet pakken idag og alt var godt pakket inn og ting var som beskrevet. Rask levering var det også til posten. Så tommel opp:) Kan anbefales å handle med i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Morty999 våknet plutselig av dvalen. Avventer og ser nå da om ting dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Kjipt å bli svindlet, men ikke så lurt å true noen her. Nå som du har navnet hans, kan du bare søke på gulesider e.l så kan du ta det derifra? Håper det ordner seg, for sånt er aldri gøy;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Hei. Tenkte ikke på å søke opp personen jeg skulle handle av godtroende som jeg er. Har handlet for X antall 1000 kr i innland og utland og aldri blitt lurt eller svindlet på 15 år. Nå ser det jaggu ut som tiden kom. Og i tillegg av en nordmann i BMW miljøet OG forum medlem. Det er snakk om såpass kr at jeg må jaggu gjøre noe også. Vedkommende er logget på face OG forumet,men velger å ikke svare. Nå ser han ikke pm fordi han skjønner hva det gjelder og at jeg kan se at han leser de. Ett kjappt søk her i tråden på søndag hjalp meg ikke da det var x antall som mer eller mindre ikke hadde godord å fortelle. Jeg vil gjerne ha tlfnr og privatadressen. Så kan en eller annen sende meg dette til Morty999 aka Morten Kjærran Halvorsen på PM så hadde det vært fint. Jeg har kun adressen til jobben hans på dagtid og lager helvete der først uansett. Om tosken leser dette så har du frem til lunsj torsdag på å skaffe ett sporingsnr som inneholder avtalte deler. Jeg ser på face at du gladelig bruker opp pengene du fikk av meg,så de er sikkert borte uansett. Gjøre seg til kjeltring for 4800kr ser jeg ikke hensikten med. Avtalen gjelder kjøp av 4 stk nye drivledd til e28(210) inkl mansjetter,to drivaksler og 2 ytre flenser mot spindel. 93851844 bor i kristiansund... men har FAEN IKKE SVINDLA DEG heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 93851844 bor i kristiansund... men har FAEN IKKE SVINDLA DEG heller.. Så hvorfor sier han at du har svindlet han??, jeg bare lurer. Sikkert flere som lurer...! Jeg er bare en forum tilskuer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 fordi jeg er litt treig å få sendt av gårde ei pakke.. desverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå