Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte noen deler fra Perre til min e34 Touring. Alt fra rollo til små ting. Hentet pakken idag og alt var godt pakket inn og ting var som beskrevet. Rask levering var det også til posten. Så tommel opp:)

Kan anbefales å handle med i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tenkte ikke på å søke opp personen jeg skulle handle av godtroende som jeg er. Har handlet for X antall 1000 kr i innland og utland og aldri blitt lurt eller svindlet på 15 år. Nå ser det jaggu ut som tiden kom. Og i tillegg av en nordmann i BMW miljøet OG forum medlem.

Det er snakk om såpass kr at jeg må jaggu gjøre noe også.

Vedkommende er logget på face OG forumet,men velger å ikke svare. Nå ser han ikke pm fordi han skjønner hva det gjelder og at jeg kan se at han leser de.

Ett kjappt søk her i tråden på søndag hjalp meg ikke da det var x antall som mer eller mindre ikke hadde godord å fortelle.

Jeg vil gjerne ha tlfnr og privatadressen. Så kan en eller annen sende meg dette til Morty999 aka Morten Kjærran Halvorsen på PM så hadde det vært fint. Jeg har kun adressen til jobben hans på dagtid og lager helvete der først uansett. Om tosken leser dette så har du frem til lunsj torsdag på å skaffe ett sporingsnr som inneholder avtalte deler. Jeg ser på face at du gladelig bruker opp pengene du fikk av meg,så de er sikkert borte uansett. Gjøre seg til kjeltring for 4800kr ser jeg ikke hensikten med. Avtalen gjelder kjøp av 4 stk nye drivledd til e28(210) inkl mansjetter,to drivaksler og 2 ytre flenser mot spindel.

 

 

93851844

 

bor i kristiansund... ;) men har FAEN  IKKE SVINDLA DEG heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...