Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan jo forsøke deg på dette: http://bimmers.no/topic/659319-min-330i/?p=2316604

Evt. kjøpe en vanlig aux-kabel fra Clastema, klippe enden og sette den på kontakten du har.

Er du forresten sikker på du har sett den i riktig bak på spilleren? Den passer der CD-veksleren skal kobles til også mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snip

LIter på mila ja, det syns jeg var mye faktisk. Min Yamaha Thundercat 600 bruker betraklig mindre. Klarer å kjøre 330km på den 17 liter tanken. Syns det er meget bra mtp at jeg ikke alltid kjører som en gammel bestemor. 

Det er akkurat det med vedlikehold som gjør at jeg vegrer meg litt for supermotard. Nå bruker jeg sykkelen mye til og fra jobb, så supermotard er litt uaktuelt sånn sett, men hadde vært morro å hatt en sykkel nr 2 som man kan kjøre litt i skauen med osv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forsøke deg på dette: http://bimmers.no/topic/659319-min-330i/?p=2316604

Evt. kjøpe en vanlig aux-kabel fra Clastema, klippe enden og sette den på kontakten du har.

Er du forresten sikker på du har sett den i riktig bak på spilleren? Den passer der CD-veksleren skal kobles til også mener jeg.

Den jeg har ser sånn ut                                                                                                    post-64517-0-53643500-1384377425_thumb.j

Det er vel 2 kontakter bak spilleren som passer kabelen, jeg har prøvd begge uten hell. Fikk tom video instruks og ble ikke klokkere av det, da jeg har gjort alt steg for steg som var vist på videon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjønte jeg ikke logikken... Ett vindu var knust og bilen var ulåst. Er det da logisk å knuse ett vindu??? Er det ikke logisk å knuse ett vindu, bøye seg inn og åpne bilen innenfra? Er det politiet som konkluderer med dette?

http://www.varden.no/nyheter/glemte-a-lase-bilen-da-slo-tyven-til-1.8157495

Forresten, når noe er stjålet fra noen, heter det da borttatt? Jeezees, er dette journalister som har utdannelse, eller?

Edit, gikk litt fort i svingene her gitt. Riktig link er vedlagt nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjønte jeg ikke logikken... Ett vindu var knust og bilen var ulåst. Er det da logisk å knuse ett vindu??? Er det ikke logisk å knuse ett vindu, bøye seg inn og åpne bilen innenfra? Er det politiet som konkluderer med dette?

http://bimmers.no/topic/685646-tulletråden-v30-div-off-topiclink-til-chattekanal/page-5551#entry2787326

Forresten, når noe er stjålet fra noen, heter det da borttatt? Jeezees, er dette journalister som har utdannelse, eller?

Du linker ditt eget innlegg ;)

Borttatt? :lol: Really?

Awt:

30001717.jpg

:)

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIter på mila ja, det syns jeg var mye faktisk. Min Yamaha Thundercat 600 bruker betraklig mindre. Klarer å kjøre 330km på den 17 liter tanken. Syns det er meget bra mtp at jeg ikke alltid kjører som en gammel bestemor. 

Det er akkurat det med vedlikehold som gjør at jeg vegrer meg litt for supermotard. Nå bruker jeg sykkelen mye til og fra jobb, så supermotard er litt uaktuelt sånn sett, men hadde vært morro å hatt en sykkel nr 2 som man kan kjøre litt i skauen med osv. :)

Ja som nevnt jeg veit ikke, det er egentlig det som bryr meg minst når det gjelder den sykkelen :P Det er ett leketøy, ikke ett fremkostmiddel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer og kjøpe meg KTM 530 10 MOD. når jeg får bygd, skal i tillegg bygge crossløype i skogen rett ved siden av så kommer godt med en ktm 125 12 mod til det bruket :)

Er inne på tanken med langtur med motard en gang, ha lavvoen på ryggen og ture langt pokkerivold med kompiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer og kjøpe meg KTM 530 10 MOD. når jeg får bygd, skal i tillegg bygge crossløype i skogen rett ved siden av så kommer godt med en ktm 125 12 mod til det bruket :)

Er inne på tanken med langtur med motard en gang, ha lavvoen på ryggen og ture langt pokkerivold med kompiser :)

Glem ikke hemeroidekrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.varden.no/nyheter/glemte-a-lase-bilen-da-slo-tyven-til-1.8157495

Edit, gikk litt fort i svingene her gitt. Riktig link er vedlagt nå. :smile:

For ikke å snakke om tidenes lengste setning. I hjembygda er det en veeeeldig populær journalist-linje, og jeg kjører da veldig mye rundt på studentene når jeg kjører drosje.. Kan bare si det sånn at det er ikke rart at det ikke er mulig å få fornuftige nyheter for tiden... Makan til rare folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langtur på motard? Nei :) Det er ikke "brukandes" til dette formålet etter min mening.  Kjørte i noen timer i strekk på tur en gang, hadde så tresmak i stompen og vondt i ryggen da jeg kom fram, mens kameraten som var med kjørte custom-sykkel, han hadde det komfortabelt!

Jeg hadde behov en pause ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...