Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

e81 - Resten av bilen senket

 

andreaskarm tvang meg til å senke resten av bilen her en kveld, så da ble omsider det gjort. :)

null_zpsb51a32ac.jpg

Hadde igrunn også tenkt å sette vinterdekk på felgene som står på bilen nå, men nå lurer jeg på om jeg ikke heller bare kjøper et sett billige felger til den oppgaven. Får se litt hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dere spanderer? 8)

Nye felger står absolutt på ønskelisten, men jeg vet ikke hvor mye penger jeg vil legge i det. Ønsker i utgangspunktet ikke noe replica-greier (selv om det muligens blir det på vinterhjulene), og i tillegg ødelegger det høyre innpresset endel. Så har man bekymringene for at man skal finne bilen på mursteiner, kantkjøring og alt det der i tillegg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil ATW! har prikk lik selv, bare i sort! ble råtøft med oppgraderingene du har gjort. Si ifra hvis du skal selge m-felgene du har på sommer siden jeg har de 17 m-felgene så er veldig ivrig på 18 m-felgene du har! send meg gjerne en PM med pris hvis du skal selge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Forhåpentligvis skjer det litt mer her snart. Jeg håper på å få følgende på plass nå fremover:

- BBS CH (replica) i 18" med vinterdekk (felger er på vei, dekk blir bestilt når de har kommet)

- 130i bakpotte, endelig fått tak i noen som kan tilpasse denne

- Aerodynamic spoiler. Har hatt denne liggende en stund, men jeg venter på svar fra Bavaria ang. rust på bakluken (har ventet siden juni)

- Combox, med det som hører til (har liggende)

- Komplett Harman/kardon/Logic7-anlegg (har liggende)

- 1M bakseter. Disse trenger litt pleie, så får se hvor mye jeg prioriterer disse.

- Nye frontlykter. De originale bi-xenon-lyktene kommer da til salgs, 100% strøkne

- Muligens ny frontfanger. Har denne liggende, men har ikke helt bestemt meg. Isåfall blir det mest sannsynlig "135i"-look uten tåkelys, samt leppe og Performance-nyrer

I tillegg skal senkesettet inn i vognkort, og bilen EU-godkjennes.

Så spørs det bare om jeg får fingen ut og får gjort noe med dette her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du bør nok det. :)

 

Fikk forøvrig felgene i dag. Bestilte de forrige onsdag, ble sendt på mandag og plutselig stod de på trappen i dag. Ikke verst med tanke på at de kom fra England. :D

 

file_zpsb02c6dea.jpg

 

Felgene er 8x18 ettersom de skal brukes til vinterhjul. I utgangspunktet skulle de være ET40, men de er ET38 ser jeg. Tror likevel det skal gå greit, selv om det begynner å bli i det minste laget for en 1-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eBay

 

Jeg er i utgangspunktet ikke så veldig fan av replica-felger, men jeg synes det blir litt for teit å kjøpe dyre originale til dette formålet. :)

 

Finishen er nok ikke helt som de originale, men de er helt greie, og det til en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...