Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Denne fikk seg litt lakk også i samme slengen:

 

2DCCCB3B-44F9-4905-A578-B0CF2D978A06_zps

 

Jeg mangler bremsekanalene, så den blir ikke montert helt enda, men satser på at det ikke blir så lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du bør nok det. :)

 

Fikk forøvrig felgene i dag. Bestilte de forrige onsdag, ble sendt på mandag og plutselig stod de på trappen i dag. Ikke verst med tanke på at de kom fra England. :D

 

Felgene er 8x18 ettersom de skal brukes til vinterhjul. I utgangspunktet skulle de være ET40, men de er ET38 ser jeg. Tror likevel det skal gå greit, selv om det begynner å bli i det minste laget for en 1-serie.

 

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de "BBS" felgene og hva du betalte for dem? tenkte noe sånt til en 4-serie på vinteren :)

Send gjerne en pm! Takk på forhånd! Fin bil forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, beklager for sent svar.

 

Jeg kjøpte felgene fra denne selgeren, og jeg betalte £470 inkl. frakt. Den ene felgen hadde noen ubetydelige merker, så jeg fikk £40 tilbake litt senere på grunn av dette.

 

Når det er sagt så er jeg ikke kjempeimponert over kvaliteten når det kommer til finish på lakk og slikt, men de er mer enn gode nok til vinterfelger spør du meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, beklager for sent svar.

 

Jeg kjøpte felgene fra denne selgeren, og jeg betalte £470 inkl. frakt. Den ene felgen hadde noen ubetydelige merker, så jeg fikk £40 tilbake litt senere på grunn av dette.

 

Når det er sagt så er jeg ikke kjempeimponert over kvaliteten når det kommer til finish på lakk og slikt, men de er mer enn gode nok til vinterfelger spør du meg. :)

 

Tusen takk for svar! Jeg driver å funderer over om jeg skal gå for org. 18" også legge om til vinterdekk når vinteren kommer, også kjøpe noen 20" til sommeren igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. :)

 

Takspoileren kjøpte jeg hos Koed, og delenummeret er 51710306667. Man kan også få disse ferdig lakkert fra BMW, men dette gjelder ikke så mange farger (oversikt her, nr 4).

 

Man får vel også disse uoriginale fra eBay mener jeg på, men i og med at de ikke er så dyre originale så jeg ingen grunn til å kjøpe uoriginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e81 - Nye sommerhjul handlet inn

 

Kan jo i grunn skrive dette her også. :)

 

Jeg har lenge tenkt på nye felger til denne bilen (egen tråd i ønskes kjøpt her), men da jeg synes de felgene jeg har lyst på er hakket for dyre nye, har jeg vært på jakt i bruktmarkedet. Det har vært litt forskjellig tilsalgs som har vært interessant, men de har enten hatt utslitte dekk, kina-dekk (dette er altfor vanlig!  :devil:), eller vært for langt borte.

 

Da det dukket opp et sett med Hartge Classic II med helt nye dekk, samt med en selger som kunne sende uten problem, ble fristelsen for stor, og det ble kjøp for min del. Var igrunn lenge i tvil, da dette var hjul jeg ikke hadde tenkt på i det hele tatt, og det at jeg faktisk har et sett med slike på e61-en gjør det hele litt.. teit?

 

Uansett, jeg synes dette er hjul som tar seg godt ut, så jeg satser på det vil bli greit. Alle hjulene er 18x8,5 med 225-dekk. De kunne gjerne vært 19", og bakhjulene kunne gjerne vært bredere, men da er det plutselig snakk om en helt annen pris også.

 

Jeg kunne forøvrig fortsatt tenkt meg CH-R, style 313 eller style 403 i 19", men disse får gjøre jobben inntil videre.

 

Hadde det ikke vært for at jeg har ødelagt adapteren til låseboltene som er på bakhjulene (den gikk med i slosskampen om den ene hjulbolten min foran) hadde de vært på, men ny adapter er bestilt, så satser på det ikke er så altfor lenge til de kommer på.

 

IMG_3589_zpsa9d6df49.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...