Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tenkt så mye på det, men med unntak av at det hadde vært morsomt å lagt en slags "1-serie-Playstation-simulator" (har jo litt andre deler også), så trenger jeg de jo egentlig ikke.

Det vil nok ikke bli aktuelt å kun selge en stol, men de er ikke i perfekt stand dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På førerstolen er det slitt i overgangen mellom skinn og stoff, virker som om dette er noe som går igjen på disse stolene. Aner ikke om det kan repareres, men tror ikke det er hull.

På passasjerstolen er det en flekk av et eller annet slag, men den kan mest sannsynlig vaskes bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

e61 - To år og en Danmarkstur

 

I dag (eller i går om en ser på datoen) er det to år siden jeg kom hjem med bilen og denne tråden ble opprettet.

Bilen passerte akkurat 43000 når jeg kom hjem med den, og nå nettopp rundet den nettopp 70000, noe som vil si at vi har kjørt ca. 27000km med den på disse to årene. Inkludert her er to turer til Danmark/Tyskland, samt en tur til ringen.

Vi kom hjem fra en kjapp tur til Danmark i dag (inkludert en tur til tyskegrensen), og bilen fungerte naturligvis helt fint. :)

Ikke så veldig mye å verken skrive om eller ta bilder av (dette var en ren familietur), men legger ut noen få. Overfarten til Danmark ble gjort med Fjord Lines nye ferje "Stavangerfjord" som gjorde oppgaven utmerket. Kan vel ikke si det helt samme om de som skulle returnere senere i dag.

På plass i Risavika utenfor Stavanger:
file_zps579cb8e9.jpg

Den eneste (om ikke, så er det ihvertfall en av ytterst få) norskregistrerte Wiesmann ble med på turen over fjorden:
file_zps7443b2b6.jpg

Noen er bedre utrustet enn andre:
file_zps8f921fbd.jpg

Traff denne tøffingen på vei mot Tyskland. :)
file_zps696bed8c.jpg

Tilfeldig bilde fra en eller annen rasteplass i Danmark:
file_zps0760a5d2.jpg

Hjemreisedag..
file_zps85ec16e4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...