Gå til innhold

BMW 2-serie er lekket


noekult
 Share

Anbefalte innlegg

En artig liten sak og spesielt interessant er det at denne modellen ikke møter grillen slik samtlige nye modeller har gjort. Er dette et tegn på at vi nå skal bort fra dette? Ellers er jeg helt enig i at hekken var mer eller mindre slapp og jeg forstår ikke hvorfor BMW holder på med "utstikkende" baklykter. På tidligere modeller har de gått i ett med karosseriet, men i den senere tid har de fremstått som utstikkende og klumpete. Det blir spennende å se den offisielle offentliggjøringen, som skjer i morgen 25.10.2013.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert flott for de som liker småbiler, for min del hadde jeg aldri klart og tilpasse meg den bilen der, med tanke på at jeg ikke klarer 1serien, og klarer nesten en 3 serie, så er 5serien det jeg er nødt til og ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne er mye mer linjelekker enn e82, men er enig med dere ang. baklyktene. Av en eller annen grunn tenker jeg litt eldre Mondeo når jeg ser en bakfra, og det er ikke bra. :-s

 

Kunne gjerne tenkt meg en 220i som bil nr. to, men her til lands blir slikt for dyrt dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen på bilen er helt perfekt for meg. En BMW bør ikke være stort større enn en tilsvarende Porsche. Jeg liker fronten og designet bakover til B-stolpen. Resten av bilen ser tildels ut som en annen bil. Spesielt sideskjermen og hjulhusene bak gir meg tidlig Hyundai vibrasjoner. Hjulhuset er for lite og/eller befinner seg for langt nede på sideskjermen. Kanskje er det bare designet som er konturløst på dette området med for store kjedelige flater, men et eller annet er galt med designet i likhet med hekken og baklysene. Jeg liker E82 bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne er en kult bil. Den har vell som alle BMW'er et bra chassi og gode kjøre egenskaper, men når det kommer til utvendig desgin så henger den etter. Som sagt før her inne, halogen er ikke kult i dagens samfunn hvor LED er det nye. Halogen for meg var tøft når halogen pærene kom ut, LED er så mye finere og alle konkurentene til BMW har dette. Selv min E90 har mer LED enn en helt ny 2 serie. Da går utviklingen feil vei, mener ihvertfall jeg :)

 

Men hvis du ser bort fra det, så er nok dette en kurrant bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...