Gå til innhold

**En hyllest til BMW E34!**


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

Har ikke hatt min E34 så lenge men jeg må bare si, for noen gode biler! :D Den er driftsikker, nydelig å kjøre, solid til tusen og har et pent og tidløst design :)

520en min er litt lat og liker ikke å anstenge seg, men kan den loffe rundt i 60-70 km/t eller jogge lett i 120 km/t på motorveien så storkoser den seg. Tynes den på svingete veier er den stadig fast og fin i understellet, men den demonstrerer med å pøse innpå unødvendige mengder med bensin. Vi den ha ny olje så sier den enkelt og greit ifra med litt lett ventiltikking, gir seg så fort den får olja si og blir fornøyd :wink:

Og sjelden har jeg vært borte i en snart 20 år gammel bil hvor fortsatt alt elektrisk virker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liffi, kan ikke du gi faen i å poste bilder av den bilen. Hadde vært supert om du dreit i det, siden jeg blir så forbanna på meg selv hver gang jeg ser på bilder av den......

:D

Jeg er forbanna på meg selv for at jeg solgte den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Har E34 begynt å dø ut nå?

 

 

Vel både ja og nei..

Er vel som de fleste eldre biler det begynner å tynnes ut i rekkene med disse og.

De som kjøper de er vel de som skal ha seg ei billig sladdebrakke og kjøre istykker.

Så har du de som ser potensialet i de ,passer på eller fikser de opp.

 

Yepp, det er jo så fine vinterbiler :-P

 

Som du sier ,er mange som bruker de til det og i mine øyne kjedelig(men nå er jeg veeeeldg hardcore e34 entusiast og :) :))

 

Men her er min og den lever i beste velgående og blir ihvertfall passet på.Ingen sladdebil ,ingen idiot kjør istykker bil men det den skal brukes til nemlig kos og stell .

 

Noen har det godt enda av disse e34 ene:

 

post-58602-0-20692900-1412080901_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel både ja og nei..

Er vel som de fleste eldre biler det begynner å tynnes ut i rekkene med disse og.

De som kjøper de er vel de som skal ha seg ei billig sladdebrakke og kjøre istykker.

Så har du de som ser potensialet i de ,passer på eller fikser de opp.

 

 

Som du sier ,er mange som bruker de til det og i mine øyne kjedelig(men nå er jeg veeeeldg hardcore e34 entusiast og :) :))

 

Men her er min og den lever i beste velgående og blir ihvertfall passet på.Ingen sladdebil ,ingen idiot kjør istykker bil men det den skal brukes til nemlig kos og stell .

 

Noen har det godt enda av disse e34 ene:

 

attachicon.gif20140530_160308.jpg

Bra noen tar vare på de, hadde stor sjekk på væsker osv osv på 535`n min i helga, å rydda fram vinterhjula så den er klar for en hard vinter til med masse lek og morro

:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at denne tråden dukket opp igjen, ser at jeg skrev selv her etter jeg nettopp hadde kjøpt min første E34. Vel, bilen lever fortsatt i beste velgående og har siden mitt forrige innlegg nå lagt bak seg ca 40 000 problemfrie kilometer. Trofast og god bil som har tatt oss rundt i Skandinavia og på langtur til Tyskland, med stopp innom Nurburgring ;) Komfortabel milsluker og en stødig bil på vinterføre med nye Nokian Hakkapelitta dekk, nå går det straks mot service og nytte av bremser bak :)

Ett lite tilbakeblikk så langt i mitt E34 eierskap :)

post-47692-0-21429400-1412086647_thumb.j

Godt driv rundt Nurbrugring, ikke noen bane bil og det merkes at den er laget for Autobahn fremfor bane. Men den gjorde så godt den kunne :)

post-47692-0-79888000-1412086694_thumb.j

Drar seg godt frem i dypsnøen vinterstid takket være vinterdekk i 195 bredde...

post-47692-0-74198700-1412086720_thumb.j

....og fungerer utmerket på turer til høyfjellet. Med skistativ, godt varmeapperat og skipose er det ingen problem :)

post-47692-0-87948400-1412086735_thumb.j

Pynta litt i anledningen 17. Mai :D

post-47692-0-57207800-1412086749_thumb.j

Det har også blitt noen BMW treff med bilen :)

post-47692-0-05903400-1412086763_thumb.j

post-47692-0-28090900-1412086770_thumb.j

Er meget fornøyd med E34 så dette får være min "hyllest" til bilen, håper på å få mange år til bak rattet på bilen. Og er den oppegående i 2018 så skal vi delta på stortreff i regi av BMW hos BMW i München i forbindelse med E34 sitt 30 års jubileum 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...