NeonMuffler

E34 ///M532i S54, reborn

Anbefalte innlegg

1 time siden, NeonMuffler skrev:

skal jeg være ærlig så hadde jeg driti i hvem som hadde kjøpt den, bare jeg får penga :P om bilen blir herja istykker og vraka så hadde jeg ikke brydd meg:P

Ha aldri skjønt korleis folk so ha brukt sopass mykje tid og peng på ein bil kan sei slikt :P Skulle eg solgt E30'en (som ikkje ha kosta i nærheiten av da eg kan tenka meg denna ha gjort) hadde eg aldri solgt den til den gjennomsnittlige 18åringen. Heller solgt den til ein litt eldre person (ca 25+) og håpt at den hadde fått eit fint liv der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, RF91 skrev:

Ha aldri skjønt korleis folk so ha brukt sopass mykje tid og peng på ein bil kan sei slikt :P Skulle eg solgt E30'en (som ikkje ha kosta i nærheiten av da eg kan tenka meg denna ha gjort) hadde eg aldri solgt den til den gjennomsnittlige 18åringen. Heller solgt den til ein litt eldre person (ca 25+) og håpt at den hadde fått eit fint liv der :P

Har de penger så er jeg fornøyd. Er greit lei denne bilen på mange måter også, så sikkert derfor. Nå står den sånn her igjen😂CD8E5820-00CA-4A05-8023-FBDC0B2681AB.thumb.jpeg.ea78d4e25f6326378648244420321065.jpegEC6863BA-952F-4A2C-ABAE-F02AD1EC886E.thumb.jpeg.028ca0b9205399c7f7bdecefca55547f.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du noe Mr Pedersen,jeg støtter deg på de fleste områder .

Du har en bil som er unik på alle måter .

Allikevel så blir enn lei og ja en Supra hadde jeg valgt lett som neste bil hadde jeg vært deg .:).

De er så råe og ikke minst trimvennlige .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 minutter siden, sveigis skrev:

Vet du noe Mr Pedersen,jeg støtter deg på de fleste områder .

Du har en bil som er unik på alle måter .

Allikevel så blir enn lei og ja en Supra hadde jeg valgt lett som neste bil hadde jeg vært deg .:).

De er så råe og ikke minst trimvennlige .

yep, har hatt lyst på de i evigheter, men har jo holdt på med e34ene mine i alle år:P men har vært med på endel supra bygg samtidig, så er ikke helt ukjent med de :) jeg liker japse like mye som tyskere egentlig. men få orden på denne servoen en gang for alle så må det bli bænkers!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg er på veg dit selv. Har tenkt å ha min som bruksbil når jeg henter den ut om ikke så lenge. Maddamen tar kanskje over 523`n også selger vi Brokaten. Er lei av å bruke så mye penger bil. Har i grunn veldig mange andre lyster jeg har tenkt å prioritere. Men jeg skal gjøre alt jeg kan å holde 525`n i god stand. Første jeg skal gjøre når jeg får råd, er å ta Fluid-film behandling, så den kanskje holder en stund før den forvitrer :-P Men tipper at uansett den som handler bilen av deg, tar vare på den. Sjeldent folk dritbehandler en bil de må gi 300K+ for :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er servoen friskmeldt stillestående hvertfall, får ta en tur om noen dager. Ble et større reimhjul på pumpa+ ny pumpe, og fikk Tess til å lage en lengre slange fra tanken :)  den har blitt litt laus i Forstillinga også synes jeg nå, så mens den er oppe skal jeg gå over den 12B4DAB5-847F-41BA-A5BA-DFACB04501B3.thumb.jpeg.89cdfe48377ce9ad11cf19377147c19e.jpeg613D625D-0107-47D3-99A6-1F77A3E327FE.thumb.jpeg.dac01d39ab57a8bc80b8a34591cc3fa4.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive