Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Joda, når man har kjent vedkommende siden barnehagen så får man tåle litt svinn. Også skal jeg feriere en uke i Toscana med dem til sommern, så gruff er lite aktuelt.

Men litt kjipt at jeg ser ut som en gæren polakk med det arret i trynet hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo v70 driveE vi har går mellom 140-150mil per tank. Hjelper med 70liters tank og 1.6 diesel.

Drosja til Wickey er sikkert utstyrt med utvidet tank, som jeg har skjønt er ganske normalt på drosjer. Så,den er skkkert 90 eller 100 liter, men det kan kanskje du svare på selv Wickey.

 

Står 80liter litt lenger opp i tråden :)

 

Fy f....våknet til tidenes fyllenerver i dag. Har et stygt arr i panna og litt smerter etter at en kamerat slo meg ned med en innebandykølle. Klokka mi er ødelagt. Store deler av kvelden er et sort hull, men jeg husker vagt at jeg danset med kona hans....

Gud bedre...

 

Kanskje man ikke skal danse med en annens kone neste gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bedre halvdel bestemmer selv hvem hun vil danse med. Jeg regner også med at hun selv sier fra hvis hun evt. blir ukomfortabel med situasjonen. Såpass mye tillit til hverandre bør man ha i et forhold synes jeg. Vi er tross alt i Norge/Danmark og skriver 2015... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bedre halvdel bestemmer selv hvem hun vil danse med. Jeg regner også med at hun selv sier fra hvis hun evt. blir ukomfortabel med situasjonen. Såpass mye tillit til hverandre bør man ha i et forhold synes jeg. Vi er tross alt i Norge/Danmark og skriver 2015... :)

 

Nå er du passert 50 (?) også da, ting bør bli litt mer "løssluppent" da, enn i 20-åra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen forskjell og jeg har heller ikke passert 50. Min datter på 21 bestemmer forøvrig også selv hvem hun vil danse med og jeg regner med at hun også sier fra selv hvis hun er ukomfortabel med situasjonen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var at sjalusien forsvinner vel litt mer årene, er mange som sliter fælt med det mens de er unge og får knapt nok lov å få en sms av motsatt kjønn uten misstanke om noe galt :)

 

Der har du et poeng som det er viktig å fokusere på. Mange unge (og enkelte gamle) får en "eierfølelse" over kjæresten/konen og blander ofte sammen forelskelse og kjærlighet (som ikke er det samme). Hvis man virkelig er glad i noen vil man vel heller ikke nekte dem det de har lyst på. Det blir uansett helt feil å bestemme over hva andre voksne mennesker skal gjøre.

 

Wicky: Ikke iht. norsk lov... kun som en sermoniell tradisjon i din kulturkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...