Gå til innhold

Tråden om min E90 325d! Takk for alt.


Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

artig bil det der ja... du er fra arendal ja... samme her... lokal historie er BTW veldig interresant..

Takker :D

Godt det er flere av oss ændalitter her inne :wink: Jeg bor selv på Hisøya da. Ja lokalhistorie er artige greier synes jeg, særlig i en by som Arandal som er så rik på historie opp igjennom tidene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, Fredrik! Jeg syntes riktignok at LED-pærene du har i skiltlysene bak virket noe harry, men jeg håper og tror at det bildene som lyver mht. kontrasten. Bilen kommer til å bli riktig så lekker med Zito og et ørlite fjærsett fra f.eks H&R.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket kamera brukte du på de nattbildene. Du har gjort mye riktig mtp plassering og location, men selve kameraet har nok sviktet deg litt her.

Kameraet er et Canon EOS 450D :) Bildene tatt på amatør basis av fruen, men godt å høre at vi gjorde noe riktig :wink:

Det er jo et bra kamera med nok av finesser. Litt lenger lukketid hadde hjulpet. Ellers så støtter kameraet HDR format. Det legger 3-5 like bilder (med forskjellig eksponering) oppå hverandre. Kan brukes til å manipulere frem tøffe, unaturlige effekter, men gjør også underverker i forhold til å få frem både mørke og lyse detaljer på best mulig måte. Der kan du (hun) forske litt om om dere er nysgjerrige. det er ikke vanskelig. De siste bildene i min tråd er HDR, tatt med et dårligere kamera enn deres. :)

For å kommentere bilen, så støtter jeg Zito-felgene. slike konkave felger sitter som et skudd på nyere BMW. Kunne tenkt meg slike selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at du bør gå for Zito WP111. De får du på Fevik dekk til en god pris. Har selv spurt om pris på disse til M3'en.

Ja det er utrolig lekkre felger, pleier selv å kun handle felg og dekk fra Fevik dekk :) Skal bort dit til uka å høre på pris, må ha to nye sommerdekk til E34en også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, Fredrik! Jeg syntes riktignok at LED-pærene du har i skiltlysene bak virket noe harry, men jeg håper og tror at det bildene som lyver mht. kontrasten. Bilen kommer til å bli riktig så lekker med Zito og et ørlite fjærsett fra f.eks H&R.. ;)

Takker for det :D

Ja jeg er faktisk litt enig med deg, de lyser alt for sterkt. Det jeg ville ha var sånn som på LCI modellene, så jeg fikk tak i noen LED pærer men dem var det ikke "motstand" i så jeg fikk feilmelding i Idriven hver gang jeg startet og skrudde av bilen. Holdt til slutt på å bli gal av det så jeg kjøpte noen med "motsand", men de lyste for sterkt igjen synes jeg. Så neste blir å kjøpe hele "kasseten" inni der ny fra Bavaria men da med LED, da tenker jeg det blir greit :)

Er alltid morro å "dille" litt med bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et bra kamera med nok av finesser. Litt lenger lukketid hadde hjulpet. Ellers så støtter kameraet HDR format. Det legger 3-5 like bilder (med forskjellig eksponering) oppå hverandre. Kan brukes til å manipulere frem tøffe, unaturlige effekter, men gjør også underverker i forhold til å få frem både mørke og lyse detaljer på best mulig måte. Der kan du (hun) forske litt om om dere er nysgjerrige. det er ikke vanskelig. De siste bildene i min tråd er HDR, tatt med et dårligere kamera enn deres. :)

For å kommentere bilen, så støtter jeg Zito-felgene. slike konkave felger sitter som et skudd på nyere BMW. Kunne tenkt meg slike selv.

Takker for tips Cosmo! Vi skal ta absolutt ta de med oss videre til neste gang vi skal ut å ta bilder :) Ja en nyere BMW kler disse felgene kjempe bra, grunnen til at de orginale er blitt beholdt helt til nå er fordi det er nesten helt ny gummi på dem og synd på bare sette dem bort. Må jo være litt fornuftig også, dem er iallfall komfortable å kjøre på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Fæle greier det der ja, ikke noen jeg kjenner så jeg slapp unna det :)

Siden tråden kom opp igjen så kan jeg jo nevne at time er bestillt hos detaler, slenger ut noen bilder av resultatet. Bilen trenger en skikkelig shinings nå ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...