Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror nesten at faceliften på F30/31 er den fineste så langt når det gjelder 3-serien. Den nåværende 3-serien har blitt en virkelig fin premium mellomklassebil... :)

 

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Går de virkelig bort fra doble runde lykter...?"

For noen amatører, BMW har ikke hatt doble runde lykter siden 1995 da E34 gikk ut av produskjon....

Ellers så vente jeg og venter på de offisielle bildene av neste 7-serie, hvor lenge skal BMW sitte å ruge på denne bilen når den uansett er avslørt for lengst. Vet de har en lanseringsdato å forholde seg til men offisielle bilder pleier jo å lekkes ut noe før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Går de virkelig bort fra doble runde lykter...?"

For noen amatører, BMW har ikke hatt doble runde lykter siden 1995 da E34 gikk ut av produskjon....

 

Det er da vitterlig to forholdsvis runde lykter på det aller meste av BMW den dag i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke det, designet i lykta er lagt opp til at det skal illustrere to lyskilder men selve lykta er en enhet.

 

 

Reflektorer det OveN :???:

 

Litt flisespikkeri spør du meg :) Man skjønner lett hva artikkelen sikter til, med mindre man gjør seg vanskelig med vilje...

Endret av OveN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flisespikkeri spør du meg :) Man skjønner lett hva artikkelen sikter til, med mindre man gjør seg vanskelig med vilje...

Flisespikkeri? Gjøre seg vanskelig? Ta med disse to bildene ut på gata og spør hva folk vil definere som "doble runde lykter", så kan vi diskutere flisespikkeri eller journalister som ordlegger seg svært dårlig!

Man ser klart på bildet under her hva som er "doble runde lykter" og hva som er en enkel lykt.

post-47692-0-61303000-1432936441_thumb.j

post-47692-0-87832300-1432936449_thumb.j

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flisespikkeri? Gjøre seg vanskelig? Ta med disse to bildene ut på gata og spør hva folk vil definere som "doble runde lykter", så kan vi diskutere flisespikkeri eller journalister som ordlegger seg svært dårlig!

Man ser klart på bildet under her hva som er "doble runde lykter" og hva som er en enkel lykt.

 

 

Hehe, vel jeg tenker mer i de baner at dersom man spør 100 folk på gata hvor mange lykter de to bilene har, så vil hvertfall 99 av dem svare "to lykter". 

Nok off topic fra min side. God helg :)

 

Edit: Jeg skjønner utmerket godt hva dere mener altså. Men det er jo strengt tatt en teknikalitet. Meg om det.

Endret av OveN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...