Gå til innhold

BMW F10 - Imola Red II Individual


 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Noen som har erfaring med å legge Lamin-X film?
Vurderer å kjøpe og legge enten smoked eller gunsmoke på lysene bak, men er relativt ubrukelig når det gjelder å gjøre slikt, så det må isåfall være noe enkelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Har blitt mye råning i sentrum etter jeg flytta til Stavanger.. :D Mener å ha sett deg flere ganger forsåvidt, hvis du kjører en blå e92? 

 

Kjører en blå E 92 ja. Er mye innom Stavanger sentrum. Bare på gøy. Pensjonister, vet du.  Bare show hele tiden. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil i nydelig farge!

var for øvrig på en slags sommerfest på Bavaria Stavanger i fjor vår/sommer en gang, i forbindelse med avduking av F34 3'er GT i forkant av norgeslanseringen. Da snakka jeg litt med en taxisjåfør som var BMW entusiast, kjørte F10 eller F11, og som samme kvelden bytta inn sin daværende bil i en Imola red F10 520d de hadde utstilt på plassen der under sommerfesten. Men mulig dette innbyttet ble kansellert i ettertid, tror jeg hadde lagt merke til en imola red F10 som taxi i Stavanger/Sandnes/Sola området... Kan det ha vært du som kjøpte/leaset den i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil i nydelig farge!

var for øvrig på en slags sommerfest på Bavaria Stavanger i fjor vår/sommer en gang, i forbindelse med avduking av F34 3'er GT i forkant av norgeslanseringen. Da snakka jeg litt med en taxisjåfør som var BMW entusiast, kjørte F10 eller F11, og som samme kvelden bytta inn sin daværende bil i en Imola red F10 520d de hadde utstilt på plassen der under sommerfesten. Men mulig dette innbyttet ble kansellert i ettertid, tror jeg hadde lagt merke til en imola red F10 som taxi i Stavanger/Sandnes/Sola området... Kan det ha vært du som kjøpte/leaset den i stedet?

 

Det var nok ikke det, nei. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

nydelig bil i nydelig farge!

var for øvrig på en slags sommerfest på Bavaria Stavanger i fjor vår/sommer en gang, i forbindelse med avduking av F34 3'er GT i forkant av norgeslanseringen. Da snakka jeg litt med en taxisjåfør som var BMW entusiast, kjørte F10 eller F11, og som samme kvelden bytta inn sin daværende bil i en Imola red F10 520d de hadde utstilt på plassen der under sommerfesten. Men mulig dette innbyttet ble kansellert i ettertid, tror jeg hadde lagt merke til en imola red F10 som taxi i Stavanger/Sandnes/Sola området... Kan det ha vært du som kjøpte/leaset den i stedet?

Var vel eieren av den nydelige blå E28 M5'en som nesten endte opp med bilen, men han ombestemte seg i siste øyeblikk, og han skulle bruke den som taxi ja!

 

Noe nytt her inne da? ;)

Har dessverre ikke det gitt! Jeg har satt planer om mer senk og leppe på vent, da jeg funderer på om jeg skal skaffe meg en BMW i8 etter at leasingen utløper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Mener på at jeg møtte deg for en halvtimes tid siden nede ved Haugesundsgata! Prøvde å hilse, men tror ikke du så meg. Flott farge på bilen, skulle vært flere av den typen :)

Visste ikke du bodde her nede! Jeg mira' først bilen, så etterpå at du hilste, men var så sliten etter trening at jeg ikke rakk å hilse tilbake :P

Du har gjort den skikkelig pen! Stod ut med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...