Gå til innhold

Calypsorot BMW E36 Coupe Original M-Sport! Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

Da er det kanskje på tide med en ny oppdatering! :) Har gått ganske lei av å ikke få gjøre så veldig mye med bilen i det siste. 

Fikk endelig pakken min fra koed med veivhusventilasjon kitt. Dynamoreima og klima reima har jeg heller ikke fått tid til å bytte enda.. Så disse blir vell tatt til helga neste uke. :)

Men?? Ser dere på første bilde hva som har kommet på bilen nå?? :) 

20161210_143609.jpg

Kanskje ikke pga j*vla skitten bil? ;) 

20161211_191814.jpg

Litt skum og midler må til. :o 

20161211_192224.jpg

Legger ved flere bilder etter vask. Gadd ikke å vente mer med å senke bilen så da ble det montert coilovers i helga :D Håper det gjorde litt forskjell på bilen i deres øyne også. Den ble mye penere i mine øyne i allefall! 

Jeg synes E36 kler litt lavere front enn rumpa. Så da stilte jeg det inn sånn. Den skal lavere men dette får da bare bli vinter høyde inntil videre. :) Har enda 3 cm å gå på foran + ca 4 cm bak. :) 

Beklager dårlige telefon bilder.. Jeg var så dum å glemte kamera mitt hjemme :( Men får bare bli sånn denne gangen. 

20161211_195118.jpg

20161211_195122.jpg

20161211_195131.jpg

20161211_195608.jpg

20161211_195625.jpg

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, bimmerfun skrev:

Ser meget bra ut! Flott farge, har hatt samme farge på både coupe og cab. 

Begge hadde jeg også oransje blink, ser mye bedre ut :)

Tusen takk! :) Veldig fornøyd med fargen selv. Syntes også oransje blinkers kler best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Endelig fått satt sammen alle felgene..

Kjedelig jobb, men blir ikke pent uten tidsbruk.

Bilen har blitt satt bort så den blir ikke brukt. Håper jeg får til hel lakkering rundt februar. Ellers blir det bare gått igjennom understell og slitedeler i mellomtiden. 

Er også på utkikk etter vader interiør og linselykter. Om noen veit om noe er det bare å siifra. :) helst i god stand 

20161226_222452.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo! :)

 

Fikk idag kjørt bilen ut fra garasjen og prøvd på 2 av sommerhjulene. Hva syntes folket? 

Syntes det ble ganske bra, Men må ha spacere både foran og bak. Usikker på hvor mye, Hva tror dere? kanskje 5-10 foran og 15 - 20 bak? 

Må også senke enda mer eller gå litt ned i dekk dimensjon da jeg synes den ser høy ut enda. :D 

Beklager dårlig kvalitet på bildene.. Er pga dårlig vær og dårlig fotograf. 

Håper det ser enda finere ut med noen små mods, ny lakk på bilen og finere sommerdager enn de på bildene. :)

Felgene skal også få seg nye nuts og nye embelemmer med sort bakgrunn og gullfargede bbs merker. 

 

Legg gjerne til en kommentar da det blir for kjedelig å dele ting uten noe respons... 

20161229_152345.jpg20161229_152355.jpgIMG_0818.JPG20161229_152415.jpgIMG_0819.JPGIMG_0821.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Ser ut som en ryddig og pen bil dette :)

Takk for det. :) 

 

2 timer siden, bimmerfun skrev:

Forsett oppdateringen - er slike tråder som er artig å lese på Bimmers

Tusen takk, Blir seriøst kjedelig når noen ikke skriver her. Men uansett hva jeg gjør med bilen kommer det oppdatering. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Færre svarer etter at "Like"-funksjonen kom på forumet..

Felgene kler bilen godt. :) Angående spacing så er det enkleste å kjøre bilen med ene hjulet til en skrå vei sånn at hjulet kommer lenger opp i hjulbuen, og så måle hvor mye plass man har å space. For å unngå subbing naturligvis, men hvis du ikke bryr deg om det så kan du jo space mer. Kan også jekke opp bilen og legge noen planker under for samme effekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Frode D skrev:

Færre svarer etter at "Like"-funksjonen kom på forumet..

Felgene kler bilen godt. :) Angående spacing så er det enkleste å kjøre bilen med ene hjulet til en skrå vei sånn at hjulet kommer lenger opp i hjulbuen, og så måle hvor mye plass man har å space. For å unngå subbing naturligvis, men hvis du ikke bryr deg om det så kan du jo space mer. Kan også jekke opp bilen og legge noen planker under for samme effekt. 

Sant det med mindre svar ang kommentarer. :) Tusen takk, Håper de blir finere etterhvert. 

Tenkte aldri på det med skråning og spacere faktisk. God ide :) Vill helst slippe å subbe når jeg har fått ny lakk på bilen. Det er kjedelig å betale en haug med penger for å skrape det vekk igjen :D 

Får prøve å måle en dag. Takk for tips Frode! :) 

8 timer siden, thomaleo skrev:

ble gromt med felgene!!! :) kledde bilen

er du fortsatt på utkikk etter linselykter?? mulig jeg har ett sett liggende

Mange takk! :) Ja er fortsatt på utkikk, Send gjerne en pm med bilder og eventuelt pris du ser for deg. :) Kan være av intresse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sandersander skrev:

Jeg følger også nøye med, men er dårlig til å kommentere.

Synes dette begynner å bli skikkelig bra!

Så gøy å høre at det er flere som følger med. Hos meg øker det faktisk motivasjonen til å skru. :) 

Tusen takk, Håper den faller i smak hos flere med tiden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...