Gå til innhold

Dør prosjektor lys - jalla eller ikke?


BimmerFan!
 Share

Anbefalte innlegg

Kom over en annonse på E-bay som solgte dør prosjektor lys med M-performance logo. Synes egentlig at slike ting er meget jalla, men denne synes jeg så litt kul/original ut. Dessuten så tror jeg kanskje det ser bedre ut enn de originale halogenpærene? 

Er det verdt et forsøk? 

http://www.ebay.com/itm/4x-LED-Car-Door-Laser-Shadow-Projector-M-Power-Light-for-BMW-E60-F12-F01-F15-E91-/302138581801?talgo=origal&tfrom=302098695249&tpos=unknow&ttype=price

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet til slike i fjor høst. Jeg hadde de vel på bilen en liten måned før jeg byttet til hvite LED-lys :) Det er jo harrykult og jeg har ikke noe imot slik logo, men det er mye bedre med hvitt lys. Da i form av ny innsats eller bare pærebytte fra de originale gule halogen:) Ved hvitt lys så tar du igjen lysene i dørhåndtakene. Legger ved et bilde av min med logoen jeg hadde. Jeg trodde det var lys under bakdørene også på E91en så jeg har 2 sett(4stk) liggende, de gis bort eller noe og befinner seg i Molde!

IMG_2679.JPG

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jeg byttet til slike i fjor høst. Jeg hadde de vel på bilen en liten måned før jeg byttet til hvite LED-lys :) Det er jo harrykult og jeg har ikke noe imot slik logo, men det er mye bedre med hvitt lys. Da i form av ny innsats eller bare pærebytte fra de originale gule halogen:) Ved hvitt lys så tar du igjen lysene i dørhåndtakene. Legger ved et bilde av min med logoen jeg hadde. Jeg trodde det var lys under bakdørene også på E91en så jeg har 2 sett(4stk) liggende, de gis bort eller noe og befinner seg i Molde!

IMG_2679.JPG

Det så jo ikke aller værst ut faktisk, men litt harrypreg har det jo over seg. Skulle gjerne ha prøvd/kjøpt dine, men Molde er nok dessverre ganske langt unna der jeg bor :P De koster jo ikke allverdens fra Ebay heller (160kr inkl. frakt). 

Det hørtes jo ganske greit ut med hvitt led lys også, hvilken type pære skal F10 ha isåfall? Og hvor får man kjøpt innsats eller pære? 

21 minutter siden, Gabz skrev:

Synes personlig det bare blir jalla og harry :P

Det er nok litt harry, men synes faktisk det så litt kult ut. G11 kommer jo med det originalt nå, men vil tro at det ser hakke mer delikat ut på G11 :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jeg tror det er samme som på E91. Innsatser med hvit LED har du på ebay, bare søke på "BMW F10 white door lights" for eksempel... :) 

Logo kommer originalt(som tilvalg) på 2-serie coupe/cabriolet også ;) 

Tusen takk for svar Marius 2002 :D Da skal jeg sjekke ut dette :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Tusen takk for det :D Du har ikke tilfeldigvis et bilde av hvordan det ser ut med LED innsats? 

Nei, men jeg løp ut nå. Det er bare iPhonekamera så lyset blir mer fokusert enn det er, så det er ikke så voldsomt i vrkeligheten, men likevel lyser det godt :) Og dørhåndtaklysene vises mer egentlig enn på mobilbilder!

Slenger opp alle jeg tok, noen med og noen uten lys i garasjetaket... 

IMG_2680.JPG

IMG_2681.JPG

IMG_2683.JPG

IMG_2684.JPG

IMG_2685.JPG

IMG_2686.JPG

Edit: Innsatsen er hele lyset, det fungerer akkurat like bra med pærer og jeg tror pærer er rimeligere også. Det går like fort å skifte..! Under ser du innsatsen.. :) 

$_1.JPG

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Marius2002 skrev:

Nei, men jeg løp ut nå. Det er bare iPhonekamera så lyset blir mer fokusert enn det er, så det er ikke så voldsomt i vrkeligheten, men likevel lyser det godt :) Og dørhåndtaklysene vises mer egentlig enn på mobilbilder!

Slenger opp alle jeg tok, noen med og noen uten lys i garasjetaket... 

IMG_2680.JPG

IMG_2681.JPG

IMG_2683.JPG

IMG_2684.JPG

IMG_2685.JPG

IMG_2686.JPG

Tusen hjerteligst takk! :D Dette her så jo rett og slett superbra ut! Bestilte du hele innsatsen eller bare pærer? 

Nydelig bil BTW, har du noe tråd på denne ? :D 

Endret av BimmerFan!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@BimmerFan! Takk for det! Har en tråd her,  er lite med upgrades, mest spekulering og spørsmål om tips! :) 

@DanielStance Hvite LED tar seg bra ut på nyere BMW ihvertfall da dørhåndtaklys og skiltlys er originalt hvite LED, altså blir det helhet. På eldre BMW er jeg enige i at halogen/varmhvite(gule) LED kan være penest :) 

Edit: @BimmerFan! Jeg byttet hele innsatsen da jeg ikke hadde peiling på pærer. Nå derimot har jeg peiling og har selvfølgelig tatt vare på originale innsatsen så jeg kan bytte kun pære om noe ryker. Uansett er det absolutt ingen forskjell på funksjon/utseende annet enn pris. Like enkelt å bytte..

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...