Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
39 minutter siden, sveigis skrev:

Tannstang på nye 3serie er tydeligvis et problem.

Kamerat kjøpte 14 modell 3 serie , det falt av to skruer av tannstang og bilen fikk ny tannstang på garanti .

Var et problem på disse visstnok .

Godt å vite 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30.7.2017 at 9.54, Gorg skrev:

Takker @BimmerFan! og @sveigis

Får antageligvis byttet tannstang på garantien :) Mine mistanker var rett, den lyden hørte ikke hjemme. Er normalt med litt lyd, men ikke så mye. 

Skal ta en skikkelig runde med interiøret snart. Da blir det masse bilder, 50/50 osv 😃

Hvor blir det av 50/50 bildene a? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk endelig startet på interiøret. Det skrek etter litt TLC

Var et par malingsflekker på passasjersetet, fettflekker på iDriven, støvete og noen flekker her og der på dashen.

Løftet interiøet et par hakk :) Og endelig renset rattet!

Det som trengs nå er rensing av matter, rens av seter bak, vindu innvendig og bagasjerommet.

Kommer plutselig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom plutselig BMW Roadshow til Bodø igjen!

Denne gangen med disse bilene!

740Le xDrive
M2 Coupé
M4 Coupé
M3
440i xDrive Gran Coupé
M550i xDrive Sedan...
X5 M50d
X6 xDrive 30d

I fjor hadde de en lignende karavan i Bodø se post ->

Det jeg ikke har fått kjørt til nå av M bilene er M2, og det var den første jeg måtte prøve!

For en nydelig liten råtass av en M bil! Herlig lydbilde, liten og leken. Denne hadde M Performance eksos som låt helt perfekt!

Hadde jeg hatt muligheten så ville jeg ha kjøpt denne tvert! Synd at det er omtrent ett års ventetid på bestilling av disse nå.. Meget populær, ikke så rart..

F36 440i hadde jeg heller ikke prøvd, men på en så kort tur så var det ikke stort annet å si enn at den føles som en 3 serie/4 serie, litt mindre enn vår. Lavere og en helt annen motor. Kunne lett ha levd med den bilen :) Nydelig interiør!

Kjørte så F80 ZCP. Denne hadde en helt rå eksos, og var for så vidt ellers ganske lik M3/M4 som jeg har kjørt en del tidligere. Ikke noe stor overraskelse der. Eksosen med sport+ aktivert er bare herlig! :D 

Mens jeg ventet på M550i så tok jeg en tur med X6, noe som ikke var så spennende mtp hva som ellers var der. :o 

Nydelig bil, herlig interiør og flott å kjøre men jeg ville kjøre M550i! Kom i hovedsak for å kjøre M2 og M550i :D 

Mens jeg ventet enda litt til var det endelig min tur å prøve M550i. Det var verdt ventetida! For å si det mildt.

G30 er ikke særlig ulik F10, men den føles svært moderne og ser ut som en meget godt sammenskrudd bil, ser lekker ut og er fantastisk å kjøre. Med M550i motoren og alt annet utstyr som følger med så er det et komfortabelt beist! Kort fortalt.

Hinsides fraspark, og en dyyyp røst fra rørene bak. Ikke like eksplosiv lyd som i M3-M5 men behersket rå.

Kjente at huden på fjeset flyttet seg bakover når jeg prøvde litt akselerasjon fra stillestående :D 

Har nå oppfylt å kjøre ganske mange heftige BMW-er som:

M2 Coupé

M3

M4 Coupè

M5

M6 Cabriolet

X5M

M550i

M550d

i8

Mangler nå 1M for å komplettere rekken :P X6M har jeg ikke kjørt, men det er jo omtrent likt som X5M så er ikke så nøye.

M760i hadde vært morsomt da.. Kanskje neste år?

En haug med bilder kommer senere i dag, stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...