Gå til innhold

Hvor langt har din bil gått....

Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

Problemet med manglende motoreffekt viste seg å være noe så enkelt som et løsnet feste til et av dyserørene. En ny pakning til 2-3 kroner og etterstramming av røret... og problemet forsvant. Nå går bilen som en kule... vel iallefall så fort som en frisk E46 318d Touring kan gå... og det er godt nok for meg... \:D/

Det var jo gode nyheter.. :-D

Takk for det.... etter 25000 Kroner i reparasjoner håper jeg nå at bilen går som den skal i en laaaaang periode... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

260 000KM.E36 M50B20. Kjempe motorer :D

Har bare bytta luftfilter, plugger og olje for 200km siden. :)

0 olje og 0 vann forsvinner :)

Ellers har jeg jo skifta en del kosmetiske ting og eksos, men det var jo fordi jeg ville det selv :)

Har hatt bilen siden 245 000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Min 1994 E34 530V8 sedan, manuell har gått 220 000 nå. Jeg har kjørt kun 5000 km med bilen på ca 4 måneder.

- Bytta batteri 1000,-

- Nytt varmeapparatregister (står på BMW verksted nå) 6400,- ink.mva.

- Ulyd i forstilling (tas i sammenheng med varmeappreg. Ukjent pris)

- Har noe tull med feilmeldinger på lys. Får beskjed om at lyspærer er defekte. Men alle lyspærene fungerer.

Gammel bil, så noe utgifter må påregnes.

Edit: Snakket akkurat med BMW, slark i traversen på ene siden. Bolten sitter dønn fast. Må være skrudd inn skeivt av noen som har skrudd på bilen før. Må bores ut. Gjenges opp på nytt osv. (I beste fall)

Detta blir dyrt.. De ville ikke slippe bilen ut på veien i tilstanden den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laurel: 455 400km

bmwene: husker jeg ikke

Mercedes s123: 328 000

Mercedes s123: 326 000

Mercedes w210: 434 000

Volvo 240: 320 000

..på bilene jeg har nå.

Rekorden jeg har hatt på en bil er 1 011 000km ca... mb 123 240d;) dvs, den stoppa på 999 999 og da regnet jeg litt i hodet på de neste 11 000km, så blir ca bare hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt 171,000, eller noe veldig i nærheten... Speedometeret kommer og går, men bilen har nok faktisk ikke blitt kjørt mer enn max 150 mil på snart et halvt år i mitt eie. Går som bare fader, kosta på motoren over 10 000 når jeg kjøpte bilen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min e28 med m106 har gått 40mil med m106 motoren bilen har gått ca206000 og motoren hadde gått 233000 når den ble montert i e28en.

og bruksbilen e28 518i hadde gått 276000 før den takka for seg i kveld (fikk 0,5bar i overtrykk så topp pakninga takka for seg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 520iA som har rullet 187000 nå nettop.

Har bare hatt den siden 186 ;)

Hadde den på bokken så vi fikk sett skikkelig under. Omtrent null rust! :D

Eneste store problem er vell en skramme på venstre bakskjerm da det har formet seg litt rust omkring det.

AC må også repareres, men det er nedprioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...