Gå til innhold

Min nye bil - E61 520dAT Facelift SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Jeg syns sportssetene er gode, men da syns jeg først og fremst at de bør være helelektriske samt ha korsryggstøtte. Ellers må jeg jo ærlig innrømme og si at jeg liker at den øvre delen kan knekkes slik at jeg kan ligge med hodet avslappet inntil de herlige nakkestøttene som leveres på komfortstolene. Så ja, jeg mener de absolutt er verdt merprisen.. Kjør på! :D

Æsj, kjedelig når det drar ut såpass og hvertfall når verkstedet ikke har den ekspertisen de egentlig bør ha. Hva slags BMW verksted var det egentlig?

Prøvde jo å knipse noen bilder istad og slik ble resultatet. Syns de ble litt mørke, men det får justeres til en annen photoshoot.. :wink:

ju3qnq8sixe16c6gnm3w.jpg

ijm0822a1ncisnhv91vs.jpg

wl6e4a3ct8t04eb8u0wi.jpg

silvmvrgyn2kj939adpo.jpg

jbfaorqoyd0fbohu5gcf.jpg

p1bnznuiv8mevxy7wnkh.jpg

fwuwnswg8dmt3udmajpg.jpg

sca5rw9w582wcsaqgmg0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjedelig å kjedelig, har blitt så vant til det nå at jeg ikke tenker så mye på det, utrolig nok.

Hvilket verksted spiller vel ikke så stor rolle, men har vel vært en tur innom de fleste fra Oslo øst til Gardermoen nå :)

Går vel mest på at dem ikke har utstyr + mye erfaring på spesielle/sære diesel feil.

Den bilen din blir bare bedre å bedre den, for hvert bilde du legger ut hehe. Sitter nesten å ringer banken nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bildene var flotte de, men altfor mørke. Dette fordi du hadde valgt Tv innstillingen (der du velger lukkertiden), og du hadde valgt 1/250 sek. og 1/160 sek. lukkertid. Dette var nok altfor kort lukkertid for det mørke interiøret. Det som skjer er at kameraet ikke kan velge stor nok blenderåpning (lavt nok blendertall/f-tall), da blinker blendertallet i søkeren og bildet blir undereksponert.

Jeg synes det er bedre å bruke P eller Av. I Av velger jo du blender og kamera velger lukkertiden. Sjansen for under- eller overeksonering er veldig liten siden kameraet kan velge lukkertid fra 30 sek til 1/4000 sek som jo er er enormt område.

Men det er jo bare å gå ut og prøve igjen for du har absolutt et øye for fotografering. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha folkens.. :)

Jeg syns foto er morsomt og da blir det jo til at man prøver å engasjere seg litt - selv om bildene er milevis av hva E.H.D mestrer.. Prøvde å ta noen nye bilder idag, av bilen utvendig vel og merke. Legger ved ett nå, laster opp flere siden ettersom det klusset seg til med de andre.. :)

9k370nn3xmyc3eb88sdc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig og på TF'en og greier.. Kjører du der eller var du en tilfeldig forbipasserende? :)

Ser jo det på bildet at jeg må se å få fingeren ut med å få montert dette senkesettet og har nå lovet at det skal på innen sommeren. Må få en til å montere det først. Og mht. at jeg tok en liten fotograferingsrunde av bilen med det nye kameraet her om dagen, så tok jeg like gjerne å senket den samtidig i ettertid.. :wink:

kx782u87q547rddlwj20.jpg

qhoi0ibocss6g29taspy.jpg

m9yamatp1ccudqnhaa25.jpg

1rku58xpfojqprjgptv0.jpg

kdqbcitmbcp7x6iyzfum.jpg

wj65wyuucyk817aaksvj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har nevnt tidligere vurderer jeg Alpina frontleppe, men jeg vil undersøke mulighetene for av- og på- montering av denne på vinteren. Tror at 30mm i fronten med en alpinaleppe som bygger 20-40mm ekstra blir bra plog. Ellers kommer M-pakke til neste sesong.. Har jo hytte på fjellet og må ta hensyn til dette ettersom det stort sett er en vinterhytte.. ;)

Her er et bilde av min forrige 2004 E60 520iA med original M5 front og usenket bil, vinteren 2007.. Dette etter en hard kamp på snøveiene på hytta. Satt meg fast opptil flere ganger.. Som du sikkert vil se utifra bildene har jeg noe å ta hensyn til og jeg prøver derfor å ta hensyn til hvor og hvilke formål bilen skal brukes og oppgraderes utifra det.. ;)

abz.jpg

abx.jpg

aby.jpg

acd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Saltkjelen, Må si du har fikset opp bilen din ganske så strøkent!;) Jeg har nå sittet her å lest de 30 sidene om bilen din og hvor du sier det er stopp med utstyr osv, så kommer noen med forslag som du biter kjapt i deg og bare MÅ ha! Sånn det skal være det;)

Synes felgene var rååå! Men, de interiørlistene dine som er i pianolakk, tiltrekker ikke disse seg støv og fingermerker VELDIG lett? :( kan se for meg det er pussing hver andre time?! :)

Lykke til med Alpina frontleppe, det hadde passet bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zuir4m: Tusen takk for noen kjempefine ord, det var hyggelig å lese. Pianolakk listene tiltrekker seg mye støv (fingermerker blir det ikke noe av ettersom det er strengt forbudt å klå på de.. ;) ), men jeg har nå en mikrofiberklut liggende i midtarmlenet, så tørker av når jeg går ut av bilen samtidig som jeg rister av gulvmattene. Må jo se strøkent og rent ut.. Knallfornøyd med listene og absolutt noe jeg vil anbefale til andre. :D

Vi skal se om vi ikke får ordnet leppe snart, men for tiden så går pengene til diesel og båt. På Fredag gikk jo drøye "femtentusenlapper" til både ILAS davitere, oljepumpe, nødbluss og LED lys-. Blir desverre ikke mye til overs da. Skal jo montere HARTGE oppsettet ganske så snart også. Har imidlertid øremerket penger til M-sportpakke sommeren 2009. ;):D

Geir_T: Tusen takk for det- :D

Har også knipset noen bilder som jeg syns ble fine nok.. :)

jpg1ml8.jpg

jpg2gw6.jpg

jpg3pe7.jpg

jpg4lg4.jpg

jpg5gj0.jpg

jpg6ho3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...