Saltkjelen Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Jeg syns sportssetene er gode, men da syns jeg først og fremst at de bør være helelektriske samt ha korsryggstøtte. Ellers må jeg jo ærlig innrømme og si at jeg liker at den øvre delen kan knekkes slik at jeg kan ligge med hodet avslappet inntil de herlige nakkestøttene som leveres på komfortstolene. Så ja, jeg mener de absolutt er verdt merprisen.. Kjør på! Æsj, kjedelig når det drar ut såpass og hvertfall når verkstedet ikke har den ekspertisen de egentlig bør ha. Hva slags BMW verksted var det egentlig? Prøvde jo å knipse noen bilder istad og slik ble resultatet. Syns de ble litt mørke, men det får justeres til en annen photoshoot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Kule bilder Saltkjelen men ja enig at de var litt mørke, må nok høre med mr fotograf her inne med den blå skjønnheten men øvelse gjør mester vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Kjedelig å kjedelig, har blitt så vant til det nå at jeg ikke tenker så mye på det, utrolig nok. Hvilket verksted spiller vel ikke så stor rolle, men har vel vært en tur innom de fleste fra Oslo øst til Gardermoen nå Går vel mest på at dem ikke har utstyr + mye erfaring på spesielle/sære diesel feil. Den bilen din blir bare bedre å bedre den, for hvert bilde du legger ut hehe. Sitter nesten å ringer banken nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hei, bildene var flotte de, men altfor mørke. Dette fordi du hadde valgt Tv innstillingen (der du velger lukkertiden), og du hadde valgt 1/250 sek. og 1/160 sek. lukkertid. Dette var nok altfor kort lukkertid for det mørke interiøret. Det som skjer er at kameraet ikke kan velge stor nok blenderåpning (lavt nok blendertall/f-tall), da blinker blendertallet i søkeren og bildet blir undereksponert. Jeg synes det er bedre å bruke P eller Av. I Av velger jo du blender og kamera velger lukkertiden. Sjansen for under- eller overeksonering er veldig liten siden kameraet kan velge lukkertid fra 30 sek til 1/4000 sek som jo er er enormt område. Men det er jo bare å gå ut og prøve igjen for du har absolutt et øye for fotografering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Blir spennende å se superfotografen etterhvert. Spørs om om ikke jeg må begynne å leke meg litt med mitt 400D og. ER så gla ialt som har autofunksjon. Lykke til, saltkjelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Takk skal dere ha folkens.. Jeg syns foto er morsomt og da blir det jo til at man prøver å engasjere seg litt - selv om bildene er milevis av hva E.H.D mestrer.. Prøvde å ta noen nye bilder idag, av bilen utvendig vel og merke. Legger ved ett nå, laster opp flere siden ettersom det klusset seg til med de andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Fin bil du har Saltkjelen, som jeg faktisk tok bilde av i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Artig og på TF'en og greier.. Kjører du der eller var du en tilfeldig forbipasserende? Ser jo det på bildet at jeg må se å få fingeren ut med å få montert dette senkesettet og har nå lovet at det skal på innen sommeren. Må få en til å montere det først. Og mht. at jeg tok en liten fotograferingsrunde av bilen med det nye kameraet her om dagen, så tok jeg like gjerne å senket den samtidig i ettertid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Den skriker etter ny og lavere front! Men "senkinga" ble bra. Ræva ble spesielt digg! Regner med at e60 er ganske høy under, slik som de fleste femmerne er. Hvor mye bakkeklaring vil du ha igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Som jeg har nevnt tidligere vurderer jeg Alpina frontleppe, men jeg vil undersøke mulighetene for av- og på- montering av denne på vinteren. Tror at 30mm i fronten med en alpinaleppe som bygger 20-40mm ekstra blir bra plog. Ellers kommer M-pakke til neste sesong.. Har jo hytte på fjellet og må ta hensyn til dette ettersom det stort sett er en vinterhytte.. Her er et bilde av min forrige 2004 E60 520iA med original M5 front og usenket bil, vinteren 2007.. Dette etter en hard kamp på snøveiene på hytta. Satt meg fast opptil flere ganger.. Som du sikkert vil se utifra bildene har jeg noe å ta hensyn til og jeg prøver derfor å ta hensyn til hvor og hvilke formål bilen skal brukes og oppgraderes utifra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Hehe, av og til glemmer jeg av den norske vinteren. Men så har jeg ingen hytte jeg skal til, så det hjelper jo litt. Selv om jeg bor i nordland.. Gleder meg til nyere femmer når jeg en gang blir ferdig utdannet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Saltkjelen, Må si du har fikset opp bilen din ganske så strøkent! Jeg har nå sittet her å lest de 30 sidene om bilen din og hvor du sier det er stopp med utstyr osv, så kommer noen med forslag som du biter kjapt i deg og bare MÅ ha! Sånn det skal være det;) Synes felgene var rååå! Men, de interiørlistene dine som er i pianolakk, tiltrekker ikke disse seg støv og fingermerker VELDIG lett? kan se for meg det er pussing hver andre time?! Lykke til med Alpina frontleppe, det hadde passet bra=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir_T Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Gratulerer så mye, Fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 zuir4m: Tusen takk for noen kjempefine ord, det var hyggelig å lese. Pianolakk listene tiltrekker seg mye støv (fingermerker blir det ikke noe av ettersom det er strengt forbudt å klå på de.. ), men jeg har nå en mikrofiberklut liggende i midtarmlenet, så tørker av når jeg går ut av bilen samtidig som jeg rister av gulvmattene. Må jo se strøkent og rent ut.. Knallfornøyd med listene og absolutt noe jeg vil anbefale til andre. Vi skal se om vi ikke får ordnet leppe snart, men for tiden så går pengene til diesel og båt. På Fredag gikk jo drøye "femtentusenlapper" til både ILAS davitere, oljepumpe, nødbluss og LED lys-. Blir desverre ikke mye til overs da. Skal jo montere HARTGE oppsettet ganske så snart også. Har imidlertid øremerket penger til M-sportpakke sommeren 2009. Geir_T: Tusen takk for det- Har også knipset noen bilder som jeg syns ble fine nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir_T Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Utrolig lekkert med pianolakk lister, ligger på ønskelista mi :0) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå