Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg monterte antenna mi i venstre bakdør på det vinduet som ikke kan åpnes. Jeg skal snart bytte frontruta så for å slippe å legge opp antenna på nytt eller se den i hjørnet så vil jeg heller ha den bak. Jeg la kabelen gjennom "slangen" som går fra døra til karosseriet og under alle paneler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spacer-hjelp: Har kjøpt et vinterhjulsett fra GS med 8*18 ET20 rundt hele noe som sitter veldig langt inn under skjermen på bilen.
Vurderer derfor spacere, men lurer litt på hva som blir for mye. 
Tenker å ta 10mm på hver side foran og 20mm hver side bak. Usikker på om det blir for mye bak, men som dere ser på bildene må felgene mye ut.
Setter stor pris på alt av tips :D
post-69009-0-66513500-1443989053_thumb.p post-69009-0-86420200-1443989079_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri sikt er vel ok, kan ikke tenke meg at den må ligge 100% fritt? Det er jo bare ett plastdeksel.

Men om du har klimakomfort rute, byr det nok på problemer uansett?

 

Hva er klimakomfort rute? Er bare et bilde jeg fant på google, men har HUD om det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært bort i at lyktespylere ikke fungerer? Hadde bilen på EU-kontroll i dag og oppdaget da at disse ikke lenger fungerer. Er en E61 08 520d.

Sjekka sikringene, og de virka. Om jeg sjekka de riktige da - sjekka nummer 18 og 27 i hanskerommet. Fant ikke sikringsdiagrammet i bilen så måtte bruke et jeg fant på Google. Er jo en potensiell feilkilde det og;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært bort i at lyktespylere ikke fungerer? Hadde bilen på EU-kontroll i dag og oppdaget da at disse ikke lenger fungerer. Er en E61 08 520d.Sjekka sikringene, og de virka. Om jeg sjekka de riktige da - sjekka nummer 18 og 27 i hanskerommet. Fant ikke sikringsdiagrammet i bilen så måtte bruke et jeg fant på Google. Er jo en potensiell feilkilde det og;/

som oftest er det spylermotoren som ikke vil mer. Enkel feilsøking er å få en person til å høre foran om det er noe sus fra motor eller ikke når du prøver å spyle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som oftest er det spylermotoren som ikke vil mer. Enkel feilsøking er å få en person til å høre foran om det er noe sus fra motor eller ikke når du prøver å spyle.

Ok, og om det ikke suser fra motoren så er problemet en annen plass da antar jeg?

Håper jo at det er enklere og billigere enn å bytte motoren. I og med at begge ikke virker har jeg et lite håp om at det er noe annet. Så at det er et rele knyttet til spylerne så tenkte å prøve og bytte dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...