Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde klimapanelet oppe idag og av med ledningene, koblet de på igjen og nå fungerer ikke viftene. Målte strøm på førerside ledningen som går inn på dette panelet og den viser 12v, og alle sikringer OK. Noen idêer om hva som kan være galt? Skjedde etter jeg hadde dette oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klimapanelet oppe idag og av med ledningene, koblet de på igjen og nå fungerer ikke viftene. Målte strøm på førerside ledningen som går inn på dette panelet og den viser 12v, og alle sikringer OK. Noen idêer om hva som kan være galt? Skjedde etter jeg hadde dette oppe.

Koblet kontaktene skikkelig? Har selv fått de i "lås" uten at det var riktig (skikkelig kontakt)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koblet kontaktene skikkelig? Har selv fått de i "lås" uten at det var riktig (skikkelig kontakt)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Prøvde uten hell, klemte inn det det gikk men fortsatt helt dødt i panelet.  

 

Edit: Får se om det kommer seg når jeg får montert alt tilbake igjen.

Endret av BMWlog
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er snakk om ulyder fra interiør eller utsiden av bilen i ditt tilfelle. Viss lyden kommer fra utsiden bilen/forstillinga så høres det ut som slitte endeledd. De kan lage knirke/gnisse lyder og lydene kan ofte lett framprovoseres ved svinging lav fart.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en feilkode på luftfjøringen som jeg aldri har fått vekk. Nå funker det og justere luftfjøringen med INPA. Men den starter ikke av seg selv når bilen siger ned. Feilkoden er: 5b4f energy saving mode, har blitt fortalt at dette er dårlig batteri, ibs kabel eller ehc modul. Batteri og ehc modul er nytt. Kan det tenkes at batteriet må kodes? Og at dette gjør denne feilkoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IBS-kabelen er bare til å nappe ut, men det er sjeldent man får noen form for feilkode i forbindelse med denne (annet enn at bilen har gått tomt for strøm).

 

Ved batteribytte nytt batteri kodes/registreres. Hvorvidt dette er årsaken her er jeg derimot litt tvilende til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...