Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Mengden sykluser av/på eller tenn/slukk (herunder temperaturendringer som medfølger) vil, avhengig av konstruksjonen, påvirke levetiden til elektronikk. Ser vel ikke helt bort fra at det gjelder Xenonpærer også. Men det viktigste er selvsagt at man alltid har tilstrekkelig lys på bilen til å se og bli sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal E61LCI ha disse pærene

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5010

Det sier nemlig Dybvik selv.

Men føler det er litt rart at det er forkjell på pærene til Pre-LCI og LCI

Disse skal brukes på Pre-LCI

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5027

Noen som har peiling på hva som er rett.

Ja det er helt riktig som dybvik sier. H8 pærer er LCI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal E61LCI ha disse pærene

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5010

Det sier nemlig Dybvik selv.

Men føler det er litt rart at det er forkjell på pærene til Pre-LCI og LCI

Disse skal brukes på Pre-LCI

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5027

Noen som har peiling på hva som er rett.

Lyser de øverste sterkt nok til at de kan brukes som kjørelys? Noen som har bilder?

Kjøpte pærer hos GS som lyste altfor svakt og fikk til svar at de var egentlig til pre-LCI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å bytte ut all innvendig belysning til LED, men er litt usikker på hvordan jeg skal åpne dekselet til kupélyset (leselys, etc) fremme og bak. Noen som har peiling?

Er sikkert bare å dra, men redd før å ødelegge noen klips siden jeg ikke er helt sikker.

Svar mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å bytte ut all innvendig belysning til LED, men er litt usikker på hvordan jeg skal åpne dekselet til kupélyset (leselys, etc) fremme og bak. Noen som har peiling?

Er sikkert bare å dra, men redd før å ødelegge noen klips siden jeg ikke er helt sikker.

Svar mottas med takk!

. Det er bare knips, ta ett tynt lysterjern inn liksom bak lyset og vipp ned slik at du får fingrene mellom så bare dra ned forsiktig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg får høyre speil til å stille seg ned mot bakken hver gang jeg setter bilen i revers ? Speilet gjorde det automatisk før, men ikke nå lengre.

Trenger også tips til hvordan jeg får telefonen til å fungere, den får ikke dekning lengre? Den fungerte utmerket for 3 mnd siden (bilen har stått parkert i garasje i 3 mnd) men nå funker den altså ikke lengre, står bare "no service" .

også en siste ting, når jeg starter bilen kommer det opp i displayet at jeg må sette i navi cd ? går det ann å få det bort fra oppstarten? sykt irriterende å må trykke det bort hele tiden.

dette er en 2004 E60

mvh Justin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt brytern til speilene over på motsatt side av der den står nå, den knotten som styrer hvilken av speilene du skal justere...

Ta ut simkort på tlf...eller prøv med ett annet simkort.. skjedde samme på min etter en liten tur til utlandet med bilen og da klikka simkortet...

Bare putt i en navicd... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt brytern til speilene over på motsatt side av der den står nå, den knotten som styrer hvilken av speilene du skal justere...

Ta ut simkort på tlf...eller prøv med ett annet simkort.. skjedde samme på min etter en liten tur til utlandet med bilen og da klikka simkortet...

Bare putt i en navicd... :)

Mulig jeg forklarte meg litt dårlig. Tidligere så stillte speilet seg ned mot bakken automatisk når jeg satte bilen i revers,det gjør det ikke nå lenger.

Har prøvd med annet simkort, uten nytte, np har jeg tilogmed klart p slette bmw telefonen fra bilen, å bilen finner ikke telefonen lengre. Mulig den håndholdte er ødelagt..

Ang navi, jeg vil jo ikke kjøre med navi cd'n i hele tiden, vil jo spille musikk, jeg har ikke cd skifter..må jo gå ann å få det bort på et vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...