Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på reservehjul til bilen. Har nok noe med at jeg er har en lang hyttevei og er i stand til å skifte ved behov.

Jeg skjønner at det er vanskelig å få tak i dette, finnes det andre reservehjul jeg kan bruke i stedet? Vil jo helst ha med jekk og hele "pakka"....

+1

Er også interessert i reservehjul, men verden går heller under før jeg betaler 3000 for det spinkle trillebårhjulet hos BMW. Sjekker finn.no jevnlig, siden jeg har jekk og alt annet som fulgte med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en ganske dyp gromlyd fra bilen på lavt turtall(kun på turtall fra 1 til 2). Det høres ut som om det er montert noe effektpotter på bilen, men det er det ikke. Denne ulyden kommer kun etter langkjøringen i 80-100-sone. Men det er ikke alltid at denne ulyden kommer etter langkjøringen. Sammen med denne ulyden så luktes det alltid sviddgummi og nei det er ikke på grunn av dekka. F.eks Så kommer denne ulyden etter at jeg har kjørt på E6 i en stund. Det hender også at ene dagen så kommer denne ulyden mens andre dagen gjør den ikke selvom jeg har kjørt samme strekning med samme kjørestil. Denne ulyden forsvinner enten selv etter en viss tid eller så kan man slå av og på motoren og da er den borte.

Prøvde å finne om det på forumet men fant ingenting. håper på at noen har peiling på det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med det? :P

Og er det noe konkret type kjørestil som gjør at den lyden kommer? Og hva med lukten av sviddgummi?

Skjønner ikke helt. Så altså BMW har laget den bilen sånn at den skal gi gromlyd iblant selvom en ikke har satt på noe effektannlegg :?

Har hatt to 3.0d motorer av BMW rett før denne, og jeg hørte aldri noe gromlyd fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindusviskere, nå har jeg prøvd to sett. Champion og Bosch Twin Aero. Ingen av dem passer til festene selv om begge er listet til E60/61. Bosch Twin Aero kunne jeg kanskje kranglet fast ved å bryte men passform er dårlig. Nå har jeg noe som må være Bosch Aero, men de er utgåtte fra katalogen ser det ut som. What to do?? Kun originale som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...