Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. har en liten problem med bilen min, når jg starte bilen på morgenen så rister hele motoren og turtallet går opp og ned i ca 10 sek.så er alt normalt igjen .dette skjer på morgenen når bilen har stått stille over natta.har byttet Glødeplugger på alle 6.gjelder en 525d.e60.

takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke få foretatt en diagnose på bilen?

:wink:

Mht facelift lykter på prefacelift E60/61, så er det bare å si med en gang at, er det mulig å få dette uten feilmld, så skal jeg ha det den dagen jeg anskaffer meg en slik bil.

Det er helt rått i mørket og gjør bilen mye kulere, vet ikke kostnaden, men det er nok verdt noen kr sånn rent kosmetisk hvertfall.

8):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lite hjelp å få hos GS ihvertfall angående facelift lykter. De kunne skaffe alle komponentene men eg blei forespeilt en pris på mellom 15 og 20 tusen!!!Og då må eg vel få det sammen selv. Aktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg ventet på EU-kontroll på BMW verkstedet så lå en en brosjyre for utstyr til BMW, og der var en av sidene viet bytte av lykter til e60/61 til facelift versjonen. Og jeg bør ut i latter, unnskyld meg, da jeg så prisen... husker ikke 100 % men er 99% sikker på at 39 000,- :shock: var prisen. Da hadde jeg heller byttet bil for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre her som opplever problemer med elektronikken i bilen når det er kuldegrader ute?

Først ut var en feilmelding ang. eksosanlegget. Neste på listen var feilmelding om airbags og beltestramme-systemet, og idag ploppet det jammen opp en tredje, angående noe sikkerhetsgreier, drive control system.

De to første har blitt sjekket på verksted, og der mente de at det var pga kulden, og ikke noe å bry seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...