Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Ja, eller... Det blir jo da E60.net.. En mer eller mindre uformell E60/E61 klubb/miljø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hei. har en liten problem med bilen min, når jg starte bilen på morgenen så rister hele motoren og turtallet går opp og ned i ca 10 sek.så er alt normalt igjen .dette skjer på morgenen når bilen har stått stille over natta.har byttet Glødeplugger på alle 6.gjelder en 525d.e60. takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Ingen som kunne hjelpe mg??? ;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Det er nok helt slikker noen som kan hjelpe deg, men du må gi oss litt lenger tid enn drøye 3 timer.. Og det attpåtil når folk sover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hehe, okeyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Hvorfor ikke få foretatt en diagnose på bilen? Mht facelift lykter på prefacelift E60/61, så er det bare å si med en gang at, er det mulig å få dette uten feilmld, så skal jeg ha det den dagen jeg anskaffer meg en slik bil. Det er helt rått i mørket og gjør bilen mye kulere, vet ikke kostnaden, men det er nok verdt noen kr sånn rent kosmetisk hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Var lite hjelp å få hos GS ihvertfall angående facelift lykter. De kunne skaffe alle komponentene men eg blei forespeilt en pris på mellom 15 og 20 tusen!!!Og då må eg vel få det sammen selv. Aktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Jada, det er mulig og det koster penger. 15-20.000kr er ikke usansynlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Då har jeg forsket litt og funnet ut at det finnes ombyggingskit til dette. MEN. Det er dyrt, veldig dyrt og veldig tidkrevende. Bare les disse 12 sidene så forstår dere meg. Blir nok neste bilen som får disse lyktene er eg redd. http://forums.e60.net/index.php?showtop ... taillights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Mens jeg ventet på EU-kontroll på BMW verkstedet så lå en en brosjyre for utstyr til BMW, og der var en av sidene viet bytte av lykter til e60/61 til facelift versjonen. Og jeg bør ut i latter, unnskyld meg, da jeg så prisen... husker ikke 100 % men er 99% sikker på at 39 000,- var prisen. Da hadde jeg heller byttet bil for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Jeg kunne tenkt meg facelift lykter bak jeg.... og det ser jo ikke så veeeldi kostbart ut..... *vurdere*... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 @sondre: Kan nok godt stemme det. Timene fyker fort hos BMW. Men en latterlig sum allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Jeg kan ikke skjønne at baklyktene skal koste så mye. Hvertfall til E60. Lyktene selges på koed for 1500 kr/stk. og så kommer adaptere i tillegg. Dette kommer på maks 5.000-10.000kr (bare for å ta i litt)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Adaptere? Mener du fra vanlige pærer til de med dioder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Er det andre her som opplever problemer med elektronikken i bilen når det er kuldegrader ute? Først ut var en feilmelding ang. eksosanlegget. Neste på listen var feilmelding om airbags og beltestramme-systemet, og idag ploppet det jammen opp en tredje, angående noe sikkerhetsgreier, drive control system. De to første har blitt sjekket på verksted, og der mente de at det var pga kulden, og ikke noe å bry seg om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå