Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd at displayet kobler ut under kjøring?

Har en kompis som har en E60 525da. Under kjøring så kobler displayet seg helt av , kommer tilbake og viser kun BMW bokstaver. så går det ei stund, så er den tilbake igjen, før samme prosedyre skjer igjen. Veldig irriterende.

Dette har skjedd meg også, så dette lurer jeg også på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil komme til antenneforsterkeren som ligger i bakrutespoileren for å forsikre meg om at det ikke kommer vann til denne ved evt. vask av bilen i vaskemaskin. Men hvordan får jeg denne av?

Fikk tatt av dekslet på innsiden av ruten bak, men ingen skruer for å løsne denne fantes her!

Finner ingen DIY eller bilde av demontering av denne...?

Vaskemaskin??? :shock:

Har de så stor på Elkjøp? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde takdekselet oppe på panoramataket i bilvasken, så så jeg det drøppet vann inn på bakerste luke, bakerst i hjørnet. Det er vel normalt? Ser ut som det er drenering der, er jo ikke mulig å få det helt tett uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde takdekselet oppe på panoramataket i bilvasken, så så jeg det drøppet vann inn på bakerste luke, bakerst i hjørnet. Det er vel normalt? Ser ut som det er drenering der, er jo ikke mulig å få det helt tett uansett...

Sitter drenering i alle 4 hjørnene på taklukekassa.

Husker ikke helt hvor de bakerste kommer ut igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil komme til antenneforsterkeren som ligger i bakrutespoileren for å forsikre meg om at det ikke kommer vann til denne ved evt. vask av bilen i vaskemaskin. Men hvordan får jeg denne av?

Fikk tatt av dekslet på innsiden av ruten bak, men ingen skruer for å løsne denne fantes her!

Finner ingen DIY eller bilde av demontering av denne...?

Vaskemaskin??? :shock:

+1 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som har en E60 525da. Under kjøring så kobler displayet seg helt av , kommer tilbake og viser kun BMW bokstaver. så går det ei stund, så er den tilbake igjen, før samme prosedyre skjer igjen. Veldig irriterende.

Har opplevd dette to ganger på 2,5 år. Virker som systemet gjør en form for reboot, men alt er normalt i etterkant. Aner ikke hva som trigger dette, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd meg også, så dette lurer jeg også på :D

Min ble slik etter da jeg for første gang skulle koble til tilhenger ikke stoppa bilen. Tok ut og satte inn en god del sikringer så har det heldigvis vært fint siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant rust på bakluken min idag, på den "vanlige" plassen.

Nå har jeg nesten godt å ventet på dette, så det kom ikke som noe sjokk, men det er helt utrolig at en bil som enda ikke har passert fem år har begynt å ruste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nesten godt å ventet på dette, så det kom ikke som noe sjokk, men det er helt utrolig at en bil som enda ikke har passert fem år har begynt å ruste.

Jeg og fant der, ringte bavaria i Haugesund, di sa jeg måtte komme inn så sku di ta bilde av det å sende det inn. Godt mulig det ble fikset sa han.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben. Jeg har nå en 2010, min tredje E61, og det er faktisk den første E61 jeg har sett uten rust her. Har hatt en annen 2010 også og den hadde begynnende rust etter 2,5 år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...