aottesen Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Men, trenger man ikke strømforsyning for å slette? Minnest jeg leste et sted at man måtte slå av og på tenningen i 5 sekunder under sletting av feilkoder - samtidig krever visstnok BMW minimum 14V konstant spenning mens diagnose er oppkoblet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Trenger ikke strømforsyning for å slette nei. Under sletting skal du ikke røre noe, bare trykk clear DTC og alt er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Ja trenger ingen strømforsyning, men mindre man ikke skal kode store ting som software update osv. Det kan ta lang tid. da ville jeg nok selv satt lader på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Jeg slettet rundt 10 feilkoder på en e87 uten noe ekstra dilldall eller tenning av/på prosedyre. Jeg trykket clear dtc så tok det 2 min og motorlampa slukket. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Gjennom hvilket program? Inpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Inpa ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Jeg bruker bmwhat på telefonen og en elm327 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akrovik Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Hei! Lurer på om det er noen bmw entusiaster der ute som kan gi meg råd og erfaringer ang valg av vinterdekk Har nettopp fått tak i nye felger 17" 8"brede Disse skal erstatte 16 tommerene (7" brede")mine som jeg synes er alt for små og som følgte med bilen. Hadde 215 55 16 dekk på disse. Ble litt ballong på synes jeg. Tenkte jeg skulle gå for continental dekk men usikker på dimm. Står vel mellom: 215 50 17 Eller 225 50 17 Hva bør jeg velge? Kjøreegenskaper og utseende. Hvordan er erfaringene med 225 og bredere på vinterføre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Hei!Lurer på om det er noen bmw entusiaster der ute som kan gi meg råd og erfaringer ang valg av vinterdekk Har nettopp fått tak i nye felger 17" 8"brede Disse skal erstatte 16 tommerene (7" brede")mine som jeg synes er alt for små og som følgte med bilen. Hadde 215 55 16 dekk på disse. Ble litt ballong på synes jeg. Tenkte jeg skulle gå for continental dekk men usikker på dimm. Står vel mellom: 215 50 17 Eller 225 50 17 Hva bør jeg velge? Kjøreegenskaper og utseende. Hvordan er erfaringene med 225 og bredere på vinterføre? Kjører 245/40-18 på vinteren og er godt fornøyd med det. Ser ikke noe grunn til å velge det minste dekkalternativet dersom det står mellom de to. Husk at du får mer profil også når bredden øker, og det er jo kjekt å ha på vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hei!Lurer på om det er noen bmw entusiaster der ute som kan gi meg råd og erfaringer ang valg av vinterdekk Har nettopp fått tak i nye felger 17" 8"brede Disse skal erstatte 16 tommerene (7" brede")mine som jeg synes er alt for små og som følgte med bilen. Hadde 215 55 16 dekk på disse. Ble litt ballong på synes jeg. Tenkte jeg skulle gå for continental dekk men usikker på dimm. Står vel mellom: 215 50 17 Eller 225 50 17 Hva bør jeg velge? Kjøreegenskaper og utseende. Hvordan er erfaringene med 225 og bredere på vinterføre? Kjører 245/40-18 på vinteren og er godt fornøyd med det. Ser ikke noe grunn til å velge det minste dekkalternativet dersom det står mellom de to. Husk at du får mer profil også når bredden øker, og det er jo kjekt å ha på vinterføre Dette kommer helt an på hvor i landet du bor. 245 på vinterføre er i mine øyne ubrukelig. Har kjørt både E61 og F11 med 245 pigg og piggfri dekk av høy kvalitet og nye dekk, men det er direkte håpløst her i innlandet. Jeg kjører 225 bredde på 18" felg og synes det fungerer fint. Har på 8,5" bred felg for å få litt dybde i felgen jeg da, men mtp. dekkstrekk vil jeg tro det vil se ganske likt ut på 8" og 8,5". Kjører 225/45/18 Nokian Hakka 7 nå og det fungerer meget godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Er det virkelig å løfte ut lyktene?!Har handlet Osram-pærer til "en halv million" kroner i dag, i jakten på bedre lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Nei, det er ikke så enkelt første gangen nei... andre/tredje gangen du skal gjøre det så begynner det å nærme seg "så enkelt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Ja, det er så enkelt å løfte ut lyktene. Løsner du alle fem skurkene under gummilisten på støtfangeren blir det enda enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hehe, ok .. Blandet enkelt/vanskelig altså Løsne de fem skruene, og så er det bare til å lirke til den før eller senere kommer ut? Samme prosedyre for å få på plass igjen antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Det er riktig kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå