Jørgen Lie Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Stod syrebatteri i fra før, og det nye er syrebatteri. Det gamle var A90 det nye er A95.. Så da må jeg inn på BMW og kode det? Helsikkes nymotens opplegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hvor får jeg tak i dette? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 ja for det er noe du trenger i femmern din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hvor får jeg tak i dette? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Dummeste jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Så bra for deg da. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Når du er inne på koppholder/flaskeholder, finnes det en som kan plugges på f.eks dockingen eller som passer nedi der? Savner en plass å ha kaffikoppen og/eller brusboksen på turer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hvor får jeg tak i dette? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Var jo kul den, skulle hatt en slik når eg skal ha sjåfør på bilen min når jeg skal gifte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Når du er inne på koppholder/flaskeholder, finnes det en som kan plugges på f.eks dockingen eller som passer nedi der? Savner en plass å ha kaffikoppen og/eller brusboksen på turer De har til e39 ser det ut som; http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E39-5-SERIES-1996-2003-FRONT-CUP-HOLDER-SKINNY-CAN-INSERT-ADAPTER-OEM-NEW-/350570004853 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 De har til e39 ser det ut som; http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E39-5-SERIES-1996-2003-FRONT-CUP-HOLDER-SKINNY-CAN-INSERT-ADAPTER-OEM-NEW-/350570004853 Hm, denne kanskje http://www.ebay.com/itm/BMW-3-Series-E39-E60-E61-Center-Console-Mounted-Dual-Replacement-Cup-Holder-NEW-/350883883177?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item51b24f28a9&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hvor får jeg tak i dette? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Tror nok ikke du får tak i slikt som det der uten å lage selv, den der er nok helt sikkert laget sev og skrudd fast i list, dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Heisan. Har ein bekjent som har et lite problem med E60 sin. Nye bremse skiver og klosser. Bilen rister ved rolig nedbremsing. Kjenner det ikke i rattet. Bremsene fungerer optimalt ved hard nedbremsing. Ved en nærmere titt så virker demperene utslitt. Kan dette være årsaken ? Noen som har hatt noe lignende? Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Heisan. Har ein bekjent som har et lite problem med E60 sin. Nye bremse skiver og klosser. Bilen rister ved rolig nedbremsing. Kjenner det ikke i rattet. Bremsene fungerer optimalt ved hard nedbremsing. Ved en nærmere titt så virker demperene utslitt. Kan dette være årsaken ? Noen som har hatt noe lignende? Morten Kan det være nav`ene? Om en har kjørt lenge med kast i bremsene, så kan det gå over til nav`ene. En bytter bremsene, men forsatt risting, kan være nav`ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Kan det være nav`ene? Om en har kjørt lenge med kast i bremsene, så kan det gå over til nav`ene. En bytter bremsene, men forsatt risting, kan være nav`ene. Han har kjørt en stund med kast i bremsene ja. Så det kan være du har rett her. Men ristingen er ikke på samme måte lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Sorry fikk nettopp beskjed at begge lagrene var skiftet til nye. Så da kan det uteukkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Går det ann å se utifra utstyrsliste om e61 har Aux tilkobling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå