larserso Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Blir jo i høyeste laget med 20" felger uten senk, senkefjærer er jo et alternativ men er så tungvindt på vinteren at man ikke kan stille på høyden. Det går faktisk overraskende greit. Kjørte slik selv en sommer. Har nå fjærer på 30mm senk framme og justert ned ca 25mm bak (ihht. TÜV-papirene og oppgitt avstand navsenter-skjermbue). Men, jeg vil tro du har tenkt å senke vesentlig mer om du bekymrer deg for høyde på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Blir jo i høyeste laget med 20" felger uten senk, senkefjærer er jo et alternativ men er så tungvindt på vinteren at man ikke kan stille på høyden. kjører selv med 20" og m-sport understell, er vel litt senket orginalt? bak senket jeg nivå reguleringen..... husk med coilovers så må jo du og ta hjulstilling for hver gang du kødder det til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bxuxn Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Har m-sport jeg og, kan jeg få se et bilde av bilen din uten senk? Tror ikke jeg har nivåregulering bak, hvordan ser jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Alle e61 har nivåregulering bak. Jeg har også 20" på M-sport-bil uten ytterliggere senk. Den kunne gjerne vært litt lavere, men det ser heilt greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Jeg har 20" med 30mm senk, synes den blir for høy uten senk, men er jo smaksak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Jeg har og 20" og msport.. Jeg kunne glatt hatt den litt lavere, men klarer meg uten og.. Ligger bilde på denne linken, ikke det beste bildet for å se, men men.. http://www.axept.net/bmw1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bxuxn Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Noen som kan legge ut et bilde av en med 30mm senk og 20"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Hm, bilen i denne tråden er senket, vet ikke hvor mye, men kan tenkes rundt der omkring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Min E60 med 35/35 H&R senkefjærer og Style 101 i 9x20 og 10x20: Vår tidligere E61 med 30/30mm Hartge og 20" Toora T190 i 8,5x20 og 10x20. thbrekke og KMT reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 hmm, bilen min har 20" sommer og er senket med ac schnitzer senkesett, fjører å dempere, men klarer ikke finne ut hvor mye det senker, noen som vet hvor mye disse settene senket? syns kansje den er litt for lav forran med dette og for høy bak også. så mulig det må gjøres noe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 AC Schnitzer-fjærene jeg har liggende skal senke et sted mellom 30 og 35mm, men mulig det finnes flere varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bxuxn Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Min E60 med 35/35 H&R senkefjærer og Style 101 i 9x20 og 10x20: Vår tidligere E61 med 30/30mm Hartge og 20" Toora T190 i 8,5x20 og 10x20. Så jo veldig bra ut med 35/35 senk:) Mulig det er nok, hvordan blir kjørecomforten med det oppsettet? Hvordan blir det på vinteren? Skal ha 18" på vinteren så det blir kanskje ikke så lavt bare med senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 kjærringa sa at webastoen ikke varma idag, sto på i ca 1 time. Vifta blåste, men bare kaldluft. Tips? Har diesel på tanken ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Meget fornøyd med E61'n på snøføre! Er en litt bratt bakke fra leiligheten jeg må komme opp for å komme ut på veien, kjørte rett opp (12-14cm) uten problemer idag. Antispinnen er faktisk overraskende bra. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 12-14cm snø dybde:O Og kjørte opp en bratt bakke? Hvor bratt? Eller var bakken 12-14cm bratt? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå