Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Blir jo i høyeste laget med 20" felger uten senk, senkefjærer er jo et alternativ men er så tungvindt på vinteren at man ikke kan stille på høyden.

Det går faktisk overraskende greit. Kjørte slik selv en sommer. Har nå fjærer på 30mm senk framme og justert ned ca 25mm bak (ihht. TÜV-papirene og oppgitt avstand navsenter-skjermbue). Men, jeg vil tro du har tenkt å senke vesentlig mer om du bekymrer deg for høyde på vinteren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo i høyeste laget med 20" felger uten senk, senkefjærer er jo et alternativ men er så tungvindt på vinteren at man ikke kan stille på høyden.

kjører selv med 20" og m-sport understell, er vel litt senket orginalt? bak senket jeg nivå reguleringen..... husk med coilovers så må jo du og ta hjulstilling for hver gang du kødder det til hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, bilen min har 20" sommer og er senket med ac schnitzer senkesett, fjører å dempere, men klarer ikke finne ut hvor mye det senker, noen som vet hvor mye disse settene senket?

syns kansje den er litt for lav forran med dette og for høy bak også. så mulig det må gjøres noe med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min E60 med 35/35 H&R senkefjærer og Style 101 i 9x20 og 10x20:

e5a3o3w7shwph2us7t47.jpg

Vår tidligere E61 med 30/30mm Hartge og 20" Toora T190 i 8,5x20 og 10x20.

83_1053418884.jpg

Så jo veldig bra ut med 35/35 senk:) Mulig det er nok, hvordan blir kjørecomforten med det oppsettet? Hvordan blir det på vinteren? Skal ha 18" på vinteren så det blir kanskje ikke så lavt bare med senkesett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fornøyd med E61'n på snøføre! Er en litt bratt bakke fra leiligheten jeg må komme opp for å komme ut på veien, kjørte rett opp (12-14cm) uten problemer idag. Antispinnen er faktisk overraskende bra.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...