Walkabout Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Lurer på hvordan det er med valg av lyspærer i e60 har ds2 pærer er vel originalt med 35 watt er det lurt å bruke 55w der? Kan ikke se for meg at det er lurt, da det kommer til å overstige maksimalt godkjent Lux og blende motgående trafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Enig. I tillegg kan det bli for varmt og er du ekstra uheldig smelter du reflektoren. Skal du ha best mulig lys bør du gå for standard kelvinstyrke som er på 4300k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Kjøp premiumpærer fra Osram så vil du bli overrasket over hvor mye bedre lys du kommer til å få. Hold deg til 35w. Verden har gått videre i utvikling av xenonpærer og lyset treffer mer der du trenger det. i tillegg så har du opptil 3500 lumen på de beste pærene. Ikke la deg lokke til å kjøpe billige jallapærer. D2S pærer som virkelig anbefales er følgende: Av disse er nightbreaker de nyeste og skal også være de beste. Kjører selv med Silverstar og de er utrolig gode. vær kritisk når du handler disse. Det florerer med dårlige kopier på bl.a Ebay. Kjøp av seriøse forhandlere. Og som sagt over her hold deg til ca 4300K pærer. Night breaker er vel 4350K tror jeg. CBI er 5000K så de er hvitere enn SVS og Nightbreaker. Osram 66240 Xenarc CBI (Clear blue intense) Osram 66240 XenarcSVS (Silverstar) OSram 66240 Xenarc NB (Night breaker) Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Hvis airbagen din var festet i døren, hvorfor i alle dager måtte du ta ut kontakten? Jeg synes det høres merkelig at din er festet i døren, når samtlige E60/E61 jeg har vært borti har den festet i dørtrekket med fire skruer. Den femte skruen (som sitter bak airbag-merket) går igjennom airbagen og da blir den festet i døren også, men som kjent. Det er denne skruen som må løsnes først og dermed sitter airbagen kun festet i dørtrekket. Nei det er jeg som tuller nå. Det er slik som på bildet. Men jeg har pleid å dra ut kontakten uansett da det er latterlig korte ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Dere snakker om høye tempraturer på 530d, min liggger no på rundt 68-74 grader det må no hvere normalt? edit Engine temp should be ~85 C. EGR cooler thermostat (Nr 8 ) is a common fault and easy to change. No point even considering anything else before this is done. så skifte egr ventilen då? men ser ikke noe problem med å ha kjølevann på 70 grader ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 alle motorer skal ligge stabilt på 90 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Jævli at di ikke kunne fått presset inn en normal temperaturmåler.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Om vi ikke har over 75 grader på motor så kan ikke dpf regenerering starte. Alle bil motorer er laget for å gå på en temperatur. Alle diesel motorer fra BMW av litt nyere årgang, skal ha ca 85-90 grader som en normal driftstemperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 etter mye prat om motor temp her, så har jeg måtte skjekket selv. og min ligger på 60 grader ved motorvei (80km/T) 6 gir 20 min kjøring. så har bestilt agr termostat og hoved temostat. noen som vet problemet med radiator viften min som jeg postet tideligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Oida, 60 grader var lavt. Men på siden, hvordan turtall har du i 80 km/t i 6.gir? Vifte problemet kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Oida, 60 grader var lavt. Men på siden, hvordan turtall har du i 80 km/t i 6.gir? Vifte problemet kjenner jeg ikke til. er veldig lavt! fikk den opp i 80 på fredag ved å øke farten betraktelig. turtall er jeg usikker på, ligger vell i underkant av 2.000 (rettelse: 1300-1400) koblet til igjen viften i dag etter vask. og ingen feil melding :S gjør meg bare mer forvirret. må se om jeg får tempen opp så viften begynner å gå for å så se om feilmeldingene kommer då. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Viften til radiator skal starte på 94 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Viften til radiator skal starte på 94 grader. er ikke i nærheten engang eg då... får håpe delene kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per olav90 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 hei har vært strømløs i natt på min e 61 530d åsså får æ ikke komputeren te å dest i jen pluss at æ har et gult teng i desborde sin viser et ratt å et ! kos ska æ få bort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Må ha diagnose og slette kodene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå