Haukefer Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Annonse slettet kommer det her.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 På min forrige bil. En 06 530XD så gikk turboen på ca190 000km (denne bilen var kun langkjørt i mitt eie) (importert til Norge i 08). 17500kr kostet det å få på plass ny. Her røk forøvrig turboen veldig raskt og brutalt. Startet bilen, alt bra, drev og styrte litt med barn og slikt inn i bilen..og vips masse masse blå/sort røyk.. Vår 04 X3 2.0D har akkurat passert 150 000km på samme turbo. Denne bilen småkjøres det ekstremt mye med..så her er jeg spent på når den evt ryker...Varer den like lenge som på 530XD så er det passert på disse to bilene ingen sammenheng mellom småkjøring/langkjøring og turbohavari. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Må skifte hjul nå, og har garasje-jekk. Mangler sånn gummi sak, hvor kan jeg jekke opp utenom jekk-festene? Vil ikke ødelegge di, og det er fort gjort.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Du kan jekke rett på de jekke punktene som er der. De gummi klossene på bilen tåler mye. Jeg jekker uten gummipute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Du kan jekke rett på de jekke punktene som er der. De gummi klossene på bilen tåler mye. Jeg jekker uten gummipute. Gjorde det når jeg bytta til vinterhjul, men synst ikke det såg helt bra ut, men gjør nok det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Min jekk er rund på toppen og har 4 forhøyninger. Så jeg treffer med den ene forhøyningen akkurat i forkant av jekke festet på den lille kanten som kommer ned. Da blir den låst på begge sider og kan ikke skli. Har gjort slik på min gamle e39 i 5 år før ute noe problem. Om du skjønte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Min jekk er rund på toppen og har 4 forhøyninger. Så jeg treffer med den ene forhøyningen akkurat i forkant av jekke festet på den lille kanten som kommer ned. Da blir den låst på begge sider og kan ikke skli. Har gjort slik på min gamle e39 i 5 år før ute noe problem. Om du skjønte det. Hehe, tror jeg skjønte hva du mente ja Skal bytte i morgen før jobb, så får bare prøve Gikk jo fint sist, så gjør vel det denne gangen og. Gruer meg litt til dette, er vandt til å skifte 15" hjul på skropelen, og skal til med 20" nå.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Bare bruk en 17 mm kopp med beskyttelse av noe form så du ikke riper opp felgene. Husk å pusse rent mot bremseskiva å bruk moment nøkkel. 110-120 nm axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Har bytta på min E60 3 ganger siden jeg fikk bilen, jekka med garasje-jekk rett på jekkepunktene, disse så "ødelagte" ut fra før av, så jeg bare jekka der, og har gått helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 kjapt spørsmål. når jeg skal låse opp min bmw e61 med coming home lyspakke så lyser kun lysene under speilet noen ganger, mens andre ganger kommer baklyset og angel eyes`a også. er det noe som justerer forskjellen her ell hva skjer? erik pure_stig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 kjapt spørsmål. når jeg skal låse opp min bmw e61 med coming home lyspakke så lyser kun lysene under speilet noen ganger, mens andre ganger kommer baklyset og angel eyes`a også. er det noe som justerer forskjellen her ell hva skjer? erik Du har ikke fått noe beskjed om "increased battary" ting? Når jeg fikk det ville ikke ae etc på, kun di under speil.. virker som det er en måte å spare strøm/batteri.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 kjapt spørsmål. når jeg skal låse opp min bmw e61 med coming home lyspakke så lyser kun lysene under speilet noen ganger, mens andre ganger kommer baklyset og angel eyes`a også. er det noe som justerer forskjellen her ell hva skjer? erik Om bryteren står i pos. A eller 2 vil welcome lights slå seg på ved opplåsing. Det er ikke alltid bilen slår på disse lysene om du har slått dem av og på i tide og utide etter hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanÅge Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Hei. Jeg har et problem på min Bmw e61 525i AUT Når jeg kjører en stund så begynner det og lukte litt sånn som svidd olje inn i bilen. Har lest litt på forum at det kan være at jeg ikke har olje på girkassen, men problemet er at jeg ikke finner den peilepinnen til og sjekke oljenivået på min bmw. Syntes også at girkassa har begynt og slure litt på en måte, den går av og til langt opp i turtall så girerer den.Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Ikke eksos du lukter? Sprukker manifold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Knirker noe jævligt når jeg kjører bilen nå, kan det ver dei berømte "knirkeforingene"? Er vell på tide å bytte ut litt understells deler nå.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå