Walkabout Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Det skjedde med meg og og når jeg hadde e38. Bytte alle skivene, dro til sverige, på vei hjem begynte det å riste ved oppbremsing.. Blir aldri billige bremskiver etter det.. Jeg kjøpte Zimmermann, noe som skulle være bra nok kvalitet til å bremse en 520i... Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Jeg stemmer på bytte av kasterstagene. Selv byttet bremser 1 gang per år i to år, syns det var litt mye og fant ut at kasterstagene var gåen. Risting/vibrering forplanter seg vetu. Skal ingenting til for at nye skiver blir skjeve med engang vist det er noe "galt" med forstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Jeg stemmer på bytte av kasterstagene. Selv byttet bremser 1 gang per år i to år, syns det var litt mye og fant ut at kasterstagene var gåen. Risting/vibrering forplanter seg vetu. Skal ingenting til for at nye skiver blir skjeve med engang vist det er noe "galt" med forstillingen. Takk for tips, jeg skal sjekke dette. Nå er det snart EU-kontroll også, så da kan jeg be de ta en ekstra sjekk. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Vil 8.5*20 ET12 (fremme) og 9.5*20 ET16 (bak) passe E61? Hvordan vil det bli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Jeg tror nok det vil bli helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Jeg tror nok det vil bli helt greit. Fant en E61 her inne med samme størresle bare 19".. Såg helt greit ut det Takker for svar. Søkefunksjonen er en fin ting bare man husker på å bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørenskog Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Noen som vet pris evt mulighet for ettermontering av soltak bmw e60 sed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Alt er mulig, men med tanke på at takplate må byttes og litt slikt vil jeg igrunn heller anbefale å bytte bil, spesielt om du ikke ønsker å gjøre jobben selv eller har veldig gode kontakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Noen som har delenr på slangen til veivhusvetilasjonen til en M57 motor (525D)? Har byttet filter til "ny" type, men sliter fortsatt med eskos i oljepåfyllingslokk. Så regner med slanger er tette Så har jeg fått en "tikkelyd/ventilbanklyd på tomgang. Blir sterkere når den settes i drive. Noen som vet om dette har noe med veivhusventilasjonen og gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Holder på å montere Xenon i grøfelys på en 530xd 2009ish modell,har begynt på ene siden men får ikke lys. Settet starter når jeg setter direkte batterispenning,det er strøm inn til settet (Den orginale pæra fungerer) WTF?? Må jeg bytte på begge sider for at det skal fungere? Er det for lite strøm på bilen? (Har ikke prøvd med motor i gang,kom på det nå mens jeg satt her) Har også prøvd å bytte pærer og bokser med samme resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Holder på å montere Xenon i grøfelys på en 530xd 2009ish modell,har begynt på ene siden men får ikke lys. Settet starter når jeg setter direkte batterispenning,det er strøm inn til settet (Den orginale pæra fungerer) WTF?? Må jeg bytte på begge sider for at det skal fungere? Er det for lite strøm på bilen? (Har ikke prøvd med motor i gang,kom på det nå mens jeg satt her) Har også prøvd å bytte pærer og bokser med samme resultat. Har du digitalt xenonkit? Vist ikke vil det ikke tenne p.g.a LCM merker at her er det noe "galt" (trekker for lite strøm) Alle E60/61 MÅ ha digitalt xenonkit for at det skal fungere. Vist ikke man har det så MÅ man har motstand foran. Nils Jørgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Har du digitalt xenonkit? Vist ikke vil det ikke tenne p.g.a LCM merker at her er det noe "galt" (trekker for lite strøm) Alle E60/61 MÅ ha digitalt xenonkit for at det skal fungere. Vist ikke man har det så MÅ man har motstand foran. Hm...har Canbus men,er det noe annet? Er ikke så inne på xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Hm...har Canbus men,er det noe annet? Er ikke så inne på xenon. Det der skal funke ja, men koble sammen alt, start motoren og skru på lys.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Skal prøve det,rapport kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Det der skal funke ja, men koble sammen alt, start motoren og skru på lys.... Det fungerer fortsatt ikke.... Edit: Bytta om på pluss og minus etter tips,nå flimrer det litt,men ingen lys. Forbanna dritt! Tror det blir LED pære heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå