Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Om du har manuell så, eller om det er vått kanskje? Brems å full gass virker nok å

Min slapp på våt asfalt idag, andre gir, helt nye Dunlop dekk, litt morro :P

En annen ting, tidligere i tråden spurte jeg om tips til å fikse knirking i setet, vel, idag, blei det Clevion vs Knirk, 1-0. Fy fader og deilig og få bort lyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å selge bilen min, 2008 e60 525da facelift 125k km med komfortseter msport webasto navi pro osv. nylig vært på service med oljeskift,bremser forran, flusha kasse osv. er 280k en grei pris? er ikke så mange bilene på finn å sammenligne med mtp utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp kjøpt en bmw 530 e61 2005 mod. Det jeg lurer på er at når jeg har koblet tlf til bluetooth så får jeg opp alle nummer og alt sånn, men jeg får ikke til å spille av spotify osv.

Hva må jeg gjøre for å få spotify opp i Idriven, noen som vet ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen E6x har mulighet til å spille musikk over bluetooth originalt, da den ikke kom med combox slik E9x LCI gjorde. Det er imidlertid mulig å få det til, men da må du ettermontere CIC og combox media fra E9x.

Ellers vil jeg anbefale å ta en kikk i denne tråden: http://bimmers.no/topic/715264-idrive-ccc-cic-nbt-combox-mye-annet-rart-tråden/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti at man ikke får fyllt på spylervæske på pre-lci e60? Får opp feilmelding på spylervæskenivå, og når jeg skulle fylle, så rakk jeg såvidt å få fyllt en halv desiliter før det nesten rant over :o Og feilmeldingen er der enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...