SweetBMW Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Maxmek. De lades i låsen jo. Kun comfort access som kan byttes på. Magnus: prøv å hold nøkkelen helt inntil bakruta på toppen og lås opp. Hvis det funker da så er det antenneforsterker som har paia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Ok SweetBMW. Jeg har hatt E60 med comfort access, og trodde nøklen ble ladet I bilen, helt til jeg fant ut at jeg matte bytte batteri. Jeg var ikke klar over at det var forskjell med og uten comfort access. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Vis du finner ut av det si gjerne ifra, da jeg er litt nysjerrig på pris, har en bulk og rustflekk der, så skulle gjerne hatt det fiksa mistenker at det må bli komplett baksjerm om jeg skal gjøre noe med dette er det breiere bakskermer på m5 btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Nei da men nå har jo karen her som spurte, IKKE CA Ok SweetBMW. Jeg har hatt E60 med comfort access, og trodde nøklen ble ladet I bilen, helt til jeg fant ut at jeg matte bytte batteri. Jeg var ikke klar over at det var forskjell med og uten comfort access. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avec Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Jeg har ikke hatt min E60 lenge, og idag ble jeg skuffet, da jeg fant ut at baksetene ikke kan legges ned. Det anså jeg som en selvfølge, men så feil kan man ta. Kan jo glemme å få med meg noe langt, som ski, sykkel, etc, når ryggen er fast. Trodde det var standard på alle biler idag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Nei, dette er ekstrautstyr, og slikt man må passe på før man handler bil. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Er Bmw eksperter på ekstrautstyr eller? Sent fra min D6503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Det er riktig haukefeber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Fikk lagt på soting hele veien på fredag, 20% til b stolpen og 35% til a stolpen. Syntes? Ps: dårlig iphone bilde image.jpg Sånn blir det ifra en annen vinkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Dette er en tråd for teknisk relaterte spørsmål, så vær vennlig å post bilder av bilene deres i egnede kategorier. frode1976, Litjhaug, wagon og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Lite problem... Demonterte av innsuget på min e61 520d M47N2, og klarte å miste 2 av de gummipakningene som er er merket med gule sirklene (lånte et bilde av en her på forumet). Resten av dem satt heldigvis fast. Anser da dem som tapt da begge falt ned under motoren ett eller annet sted. Orker rett og slett ikke å demontere plasten under for å finne dem. Jeg har nå sjekket GS sin varekatalog, og finner ikke delene / varenummeret her. Noen som kan hjelpe meg ? Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 lurt av meg å sende bilen på gs for å bytte bremseklosser og olje rett før jeg skal selge bilen. eller gjøre det selv? ville du blitt skeptisk om forrige eier bytta olja selv? 08mod 120kkm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Jeg er ihvertfall av den oppfatning at kvitteringer med dato og kilometer på er vel så mye verdt, om bilen ellers ser bra ut. Men det kan godt hende at det ikke er mange av oss. Uansett så har ikke jeg tenkt å ta bilen min på service hos BMW. Jeg skal ordne alt selv og spare på kvitteringer, merke de med dato for utskifte og kilometer. Sette de i en perm i kronologisk rekkefølge. Dette tror jeg, som sagt er godt nok for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå