Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Har problemer med å få nullstillt serviceindikator som sier at bremseklosser må byttes, det må dem ikke da de er nesten nye.

Har prøvd å følge oppskriften som står her i tråden, holde inn tripptellerknappen, velge den du skal resette osv, men funker ikke. Prøvd flere ganger!

Må jeg koble til diagnoseopplegg?

Har lastet ned iOBD2 til iphone, men har ikke satt meg inn i hvordan bruke den. Noen som har lastet ned den, og vet hvordan den brukes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med å få nullstillt serviceindikator som sier at bremseklosser må byttes, det må dem ikke da de er nesten nye.

Har prøvd å følge oppskriften som står her i tråden, holde inn tripptellerknappen, velge den du skal resette osv, men funker ikke. Prøvd flere ganger!

Har lastet ned iOBD2 til iphone, men har ikke satt meg inn i hvordan bruke den. Noen som har lastet ned den, og vet hvordan den brukes?

Og du har byttet slite sensoren når du byttet klossene? Hvis du har gjort det bare prøv å reset litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Trenger litt kyndig kompetanse!

Begynner å nærme seg installasjon av MTECH på min E61 2005 mod. Har fått tak i en original mtech frontfanger som bestod av fanger samt gitteret i midten og deksel til slepekrok. Kan dere hjelpe meg med hvilke deler jeg trenger for installasjon (utover tåkelysene)? Se vedlagt bilde.. Tenker da på klips/muttere/tåkelysdeksel osv.

http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E61/Tou/520d/ECE/L/All/All/51/15/1/51_5675/ 

Takker for hjelpen!

post-81759-0-21500400-1408356947_thumb.j

post-81759-0-69541100-1408356947_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at du må sette inn nøkkelen og trykke på startknappen en gang uten at bremsen er inne for å nullstille. altså ikke starte den, men nesten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Trenger litt kyndig kompetanse!

Begynner å nærme seg installasjon av MTECH på min E61 2005 mod. Har fått tak i en original mtech frontfanger som bestod av fanger samt gitteret i midten og deksel til slepekrok. Kan dere hjelpe meg med hvilke deler jeg trenger for installasjon (utover tåkelysene)? Se vedlagt bilde.. Tenker da på klips/muttere/tåkelysdeksel osv.

http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E61/Tou/520d/ECE/L/All/All/51/15/1/51_5675/ 

Takker for hjelpen!

attachicon.gif48_460749513.jpg

attachicon.gifunnamed.jpg

Gjorde akkurat dette selv men brukte jo min gamle som "dele fanger" Tok ledningsnettet til parksensorer, fjøring til lyktespylere, som du sa, tåkelysdeksel og nye tåkelys, sånn som du klemmer på og skrur skruer igjennom er greie å ha. Gjerne nye pærer til grøftelys er det jeg kommer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at du må sette inn nøkkelen og trykke på startknappen en gang uten at bremsen er inne for å nullstille. altså ikke starte den, men nesten ;)

Setter jo nøkkelen i hakket før start ja, men startknappen? det har jeg ikke. 

Husker ikke hvordan det var med slitesensorene. Får sjekke det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter jo nøkkelen i hakket før start ja, men startknappen? det har jeg ikke. 

Husker ikke hvordan det var med slitesensorene. Får sjekke det! 

Ja de må hvertfall byttes eller fikses på hvis du vil få vekk lyset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...