Larsrangoy Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 0-40w om jeg ikke tar helt feil? bmw longlife Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 LL04 kan også være 5-40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Har problemer med å få nullstillt serviceindikator som sier at bremseklosser må byttes, det må dem ikke da de er nesten nye. Har prøvd å følge oppskriften som står her i tråden, holde inn tripptellerknappen, velge den du skal resette osv, men funker ikke. Prøvd flere ganger! Må jeg koble til diagnoseopplegg? Har lastet ned iOBD2 til iphone, men har ikke satt meg inn i hvordan bruke den. Noen som har lastet ned den, og vet hvordan den brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Har problemer med å få nullstillt serviceindikator som sier at bremseklosser må byttes, det må dem ikke da de er nesten nye. Har prøvd å følge oppskriften som står her i tråden, holde inn tripptellerknappen, velge den du skal resette osv, men funker ikke. Prøvd flere ganger! Må jeg koble til diagnoseopplegg? Har lastet ned iOBD2 til iphone, men har ikke satt meg inn i hvordan bruke den. Noen som har lastet ned den, og vet hvordan den brukes? Og du har byttet slite sensoren når du byttet klossene? Hvis du har gjort det bare prøv å reset litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Fikk anbefalt Castrol Edge 0w30 - LL04 (het sikkert noe mer) av BMW en gang i tiden til min gamle 525d. BMW solgte de og jeg har derfor alltid kjøpt det selv. Evt så kan man bruke oljefinneren på castrol.no. http://www.castrol.com/no_no/norway/services.html BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Jeg bruker nå felleskjøpet sin LL04 olje. Den er svinbillig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Ble anbefalt BMW Olie LL04 5w-30 1L av koed, men har dette virkelig så mye å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Hva har å si? At det er LL04 eller at det er 1 liter eller at det er fra koed.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Nei vet ikke helt, hvilken man bruker om man bruker 0-40 5-40- 10-40 Men er den grei den fra koed som jeg skrev eller bør jeg ta en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon.johannessen@staminagroup.no Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Hei! Trenger litt kyndig kompetanse! Begynner å nærme seg installasjon av MTECH på min E61 2005 mod. Har fått tak i en original mtech frontfanger som bestod av fanger samt gitteret i midten og deksel til slepekrok. Kan dere hjelpe meg med hvilke deler jeg trenger for installasjon (utover tåkelysene)? Se vedlagt bilde.. Tenker da på klips/muttere/tåkelysdeksel osv. http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E61/Tou/520d/ECE/L/All/All/51/15/1/51_5675/ Takker for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Har problemer med å få nullstillt serviceindikator som sier at bremseklosser må byttes, det må dem ikke da de er nesten nye. Har prøvd å følge oppskriften som står her i tråden, holde inn tripptellerknappen, velge den du skal resette osv, men funker ikke. Prøvd flere ganger! Må jeg koble til diagnoseopplegg? Har lastet ned iOBD2 til iphone, men har ikke satt meg inn i hvordan bruke den. Noen som har lastet ned den, og vet hvordan den brukes? husk at du må sette inn nøkkelen og trykke på startknappen en gang uten at bremsen er inne for å nullstille. altså ikke starte den, men nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Hei! Trenger litt kyndig kompetanse! Begynner å nærme seg installasjon av MTECH på min E61 2005 mod. Har fått tak i en original mtech frontfanger som bestod av fanger samt gitteret i midten og deksel til slepekrok. Kan dere hjelpe meg med hvilke deler jeg trenger for installasjon (utover tåkelysene)? Se vedlagt bilde.. Tenker da på klips/muttere/tåkelysdeksel osv. http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E61/Tou/520d/ECE/L/All/All/51/15/1/51_5675/ Takker for hjelpen! 48_460749513.jpg unnamed.jpg Gjorde akkurat dette selv men brukte jo min gamle som "dele fanger" Tok ledningsnettet til parksensorer, fjøring til lyktespylere, som du sa, tåkelysdeksel og nye tåkelys, sånn som du klemmer på og skrur skruer igjennom er greie å ha. Gjerne nye pærer til grøftelys er det jeg kommer på simonjo84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 husk at du må sette inn nøkkelen og trykke på startknappen en gang uten at bremsen er inne for å nullstille. altså ikke starte den, men nesten Setter jo nøkkelen i hakket før start ja, men startknappen? det har jeg ikke. Husker ikke hvordan det var med slitesensorene. Får sjekke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Setter jo nøkkelen i hakket før start ja, men startknappen? det har jeg ikke. Husker ikke hvordan det var med slitesensorene. Får sjekke det! Ja de må hvertfall byttes eller fikses på hvis du vil få vekk lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 okei, så lenge varsellampene går i lampetestfunksjon så er det vell riktig sensoren er bare ei ledning med en føler som klipses på ene bremseklossen. umulig å bytte klosse uten se den hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå