tordis Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Det er to "haker" som går opp og ned, du må sørge for at rolloen ligger over disse. Regner med at dette er de som nå ligger i toppen på sporet . Noen ide om hvordan man får de ned igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Å si at ebay er sjansespill er no å ta litt i. Og ja "Kølla" har filtre fra ebay selv. Er jo samme filter som om du hadde handlet på GS, koed eller hva. Husk å kjøpt kull filter. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Regner med at dette er de som nå ligger i toppen på sporet . Noen ide om hvordan man får de ned igjen? De skal egentlig bevege seg sammen med luken, så de vil vel egentlig alltid være oppe når luken er oppe. Se om du ser bevegelse når du åpner vinduet bak, de går ikke så veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Noen som har byttet om til LED interiør og skiltlys? Ble det finere? Tenker på hvitt da i hovedsak. Hvor kjøpte dere pærer i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Jeg byttet alle pærer, som er ned mot gulvet i bilen og de 2 i bagasjerommet, med LED. Jeg er veldig fornøyd med det, ble godt lys som faktisk gjør noe. Nå kan jeg jo se under dørene og i bagasjerommet. Kjøpte dette, fra samme link: http://www.ebay.com/itm/200931318760?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT OBS OBS. Husker ikke helt om det var noen reell forskjell på lysene i bagasjerommet og under dørene. Men jeg mener at de passer overens med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Ok takk Du tenker det lyset som ligger i bunnen av hver dør ja? Ikke noe i taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Ja, det stemmer. Vil ikke ha slikt kaldt lys i taket. Det gir så rare hudtoner samt at jeg trenger ikke flomlys overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Jo sant nok, akkurat huden driter jeg i men greit å ikke bli blendet når man åpner døren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Hmm de speilene altså.. Det på passasjersiden har fungert plettfritt i kanskje 1-2 uker så begynte det plutselig å tulle igjen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Hva tuller det med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Det er det at når jeg starter bilen så starter speilmotoren i ett sekund og vipper dem litt ut for hver gang, må antageligvis bytte begge speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santinho7 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Hei. Jeg er ny i BMW verden og nå så driver jeg å skal bytte interiørpærene til led i min E61 2008 mod med m sport og panorama tak... Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får løsnet disse (avbildet) og bytte pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Hei. Jeg er ny i BMW verden og nå så driver jeg å skal bytte interiørpærene til led i min E61 2008 mod med m sport og panorama tak... Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får løsnet disse (avbildet) og bytte pærene? Alt er bare klipset, så det er bare å vippe det ned fra en av kantene ta gjerne ett flatt skrujern og teip det i enden så du ikke lager merker i stoff, lakk etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santinho7 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Takk igjen for svar reef:) Men jeg har prøvd og prøvd, føles bare ut som om jeg skal knekke den...-.- tør ikke å ta i mer, så vil gjerne høre fra noen som har en video av det eller har gjort dette selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Takk igjen for svar reef:) Men jeg har prøvd og prøvd, føles bare ut som om jeg skal knekke den...-.- tør ikke å ta i mer, så vil gjerne høre fra noen som har en video av det eller har gjort dette selv:) ArildJr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå