Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Regner med at dette er de som nå ligger i toppen på sporet . Noen ide om hvordan man får de ned igjen?

De skal egentlig bevege seg sammen med luken, så de vil vel egentlig alltid være oppe når luken er oppe. Se om du ser bevegelse når du åpner vinduet bak, de går ikke så veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet alle pærer, som er ned mot gulvet i bilen og de 2 i bagasjerommet, med LED. Jeg er veldig fornøyd med det, ble godt lys som faktisk gjør noe.

Nå kan jeg jo se under dørene og i bagasjerommet.

Kjøpte dette, fra samme link:

http://www.ebay.com/itm/200931318760?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

OBS OBS. Husker ikke helt om det var noen reell forskjell på lysene i bagasjerommet og under dørene.

Men jeg mener at de passer overens med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er ny i BMW verden og nå så driver jeg å skal bytte interiørpærene til led i min E61 2008 mod med m sport og panorama tak... Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får løsnet disse (avbildet) og bytte pærene?

Alt er bare klipset, så det er bare å vippe det ned fra en av kantene :)  ta gjerne ett flatt skrujern og teip det i enden så du ikke lager merker i stoff, lakk etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...