Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har god erfaring med de speilene, har hatt de på i to år. God kvalitet til den prisen. Synes passformen er OK, men i mine øyne kler de kun sorte biler. Selvfølgelig er M5-speilene langt, langt penere, men de koster en nyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, jeg var for rask med å konkludere etter å ha kikket fort på bildet :P

Det er denne typen jeg har. Helt OK, trengte nye speil og ville ikke legge ned så mye penger i originale, så grei løsning.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-M-M5-Style-Power-Fold-Side-Mirror-WITHOUT-TURN-SIGNAL-/170817692193?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27c5872221&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, jeg var for rask med å konkludere etter å ha kikket fort på bildet :P

Det er denne typen jeg har. Helt OK, trengte nye speil og ville ikke legge ned så mye penger i originale, så grei løsning.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-M-M5-Style-Power-Fold-Side-Mirror-WITHOUT-TURN-SIGNAL-/170817692193?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27c5872221&vxp=mtr

Du slipper unna lakkering og alt, og det er M5 speil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg nok heller brukt speilene som de er. Er problemet at speilene dine feller seg forover? Har du sjekket pris for nye speil?

Altså de feller seg utover, altså fremover. Ved start av bilen, er nok noe styring som må byttes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en SOS Call Failure i displayet når jeg starta opp bilen fra frisøren for en snau halvtime siden, sjekka ikke om musikk og andre ting funker, men i følge det jeg har fått med meg på google, så skal det ikke fungere. Noen som har fått den opp også har den på mirakuløst vis bare blitt borte? Fikk en annen feilmelding for et par uker siden, selector lever fault, blei borte med engang og bilen fungerer som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en SOS Call Failure i displayet når jeg starta opp bilen fra frisøren for en snau halvtime siden, sjekka ikke om musikk og andre ting funker, men i følge det jeg har fått med meg på google, så skal det ikke fungere. Noen som har fått den opp også har den på mirakuløst vis bare blitt borte? Fikk en annen feilmelding for et par uker siden, selector lever fault, blei borte med engang og bilen fungerer som den skal.

Og en time senere, ut i bilen, starte opp, kjøre en tur, ingen tegn til feilmeldinga. Feilfri bil, yey :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme meldinger som deg. I går døde idrive helt. Forsøkte restart ved hjelp av knappene og det virket ikke.

Tok til slutt strømmen på hele bilen i 30 min å da var alt ok igjen.

Vet ikke hva det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...