Santinho7 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Takk, har sett på den:) Men den viser ikke de 3 jeg har igjen:/ finner det ikke noe sted...! Haha:) har leita i hele dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Noe erfaring med speil fra ebay? Evt Taiwan.. http://www.ebay.com/itm/2003-2009-BMW-E60-5-Series-Manual-Folding-Heating-Foldable-Mirrors-RHD-M5-Memory-/150915113142?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item23233de0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Jeg ville nok funnet noen andre speil, som estetisk passer bedre til E60 sitt design og linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Jeg har god erfaring med de speilene, har hatt de på i to år. God kvalitet til den prisen. Synes passformen er OK, men i mine øyne kler de kun sorte biler. Selvfølgelig er M5-speilene langt, langt penere, men de koster en nyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Du har andre speil med en helt annen vinkel mot speilfestet, og de ser helt annerledes ut. De linkede speilene fremstår vel egentlig i bunn og grunn som en kopi av E39 M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Stemmer det, jeg var for rask med å konkludere etter å ha kikket fort på bildet Det er denne typen jeg har. Helt OK, trengte nye speil og ville ikke legge ned så mye penger i originale, så grei løsning.http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-M-M5-Style-Power-Fold-Side-Mirror-WITHOUT-TURN-SIGNAL-/170817692193?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27c5872221&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Stemmer det, jeg var for rask med å konkludere etter å ha kikket fort på bildet Det er denne typen jeg har. Helt OK, trengte nye speil og ville ikke legge ned så mye penger i originale, så grei løsning. http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-M-M5-Style-Power-Fold-Side-Mirror-WITHOUT-TURN-SIGNAL-/170817692193?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27c5872221&vxp=mtr Du slipper unna lakkering og alt, og det er M5 speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Det er kopi av M5-speil, ikke en særlig god en sådan, antakelig for å slippe unna plagiatsøksmål. De er ikke lakkerte, som det fremkommer av bildet, så det må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Hmm. Går kanskje ann å bruge innmaten i de M5 speila da og sette i mine originale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Da ville jeg nok heller brukt speilene som de er. Er problemet at speilene dine feller seg forover? Har du sjekket pris for nye speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Da ville jeg nok heller brukt speilene som de er. Er problemet at speilene dine feller seg forover? Har du sjekket pris for nye speil? Altså de feller seg utover, altså fremover. Ved start av bilen, er nok noe styring som må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Riktig. Det er en eller annen stoppetapp som slites ut over tid. Dette kan fikses, men du må først finne noen som er villig til å pelle speilene i biter, samt sveise litt. Ellers er løsningen å skifte speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Fikk en SOS Call Failure i displayet når jeg starta opp bilen fra frisøren for en snau halvtime siden, sjekka ikke om musikk og andre ting funker, men i følge det jeg har fått med meg på google, så skal det ikke fungere. Noen som har fått den opp også har den på mirakuløst vis bare blitt borte? Fikk en annen feilmelding for et par uker siden, selector lever fault, blei borte med engang og bilen fungerer som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Fikk en SOS Call Failure i displayet når jeg starta opp bilen fra frisøren for en snau halvtime siden, sjekka ikke om musikk og andre ting funker, men i følge det jeg har fått med meg på google, så skal det ikke fungere. Noen som har fått den opp også har den på mirakuløst vis bare blitt borte? Fikk en annen feilmelding for et par uker siden, selector lever fault, blei borte med engang og bilen fungerer som den skal. Og en time senere, ut i bilen, starte opp, kjøre en tur, ingen tegn til feilmeldinga. Feilfri bil, yey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Jeg har hatt samme meldinger som deg. I går døde idrive helt. Forsøkte restart ved hjelp av knappene og det virket ikke. Tok til slutt strømmen på hele bilen i 30 min å da var alt ok igjen. Vet ikke hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå