Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Det vet jeg ikke, poenget mitt var å svare han som spurte "hvorfor det ikke passer". Det passer ikke fordi noen i BMW har funnet det for godt å gjøre en eller flere endringer, og dessverre er ikke bakoverkompabilitet noe man alltid bør eller vil støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7k for skifting av knirke foring, olje skift, indre+ ytre endeledd begge sider forran og hjulstilling. Er det en grei pris? Eg stiller selv med filter og endeledd (indre+ytre)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal montere et LCI ratt på bilen din så må du også bytte ut modulen som heter SGM med en KGM. Og det er MER styr enn det er verdt.

Kjøp ratt som passer din :)

Såpass. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tjener penger ihvertfall.

Penger tjener de ja. Skulle tatt det selv men har ikke noe plass å stå som er noe varme i. Og må uansett inn på hjulstilling etter bytte av endeledd.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for å skryte eller noe nedsettende.

Men om man vil skru så skrur man.

Jeg har stått mang en gang ute å skrudd i alle slags vær.

Men det er jo du selv som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme type parkeringssensor foran uavhengig av M-pakke eller ikke? Og forskjellig bak? Kjøpte noen hvor ledningstilkoblingen stakk "rett ut", men hørte at de kun passet foran på bil med M-pakke fordi den trenger med ledningstilkoblingen i 90 graders vinkel. Jeg er i tvil om jeg kunne bruke de bak på min uten M-pakke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...