BMWlog Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Hei noen som vet hva en slik er verdt? følgte med min 525d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Trolig fordi BMW har gjort en endring på kontakter og/eller fester og/eller innmat og/eller airbag som gjør at det ikke er kompatibelt. Så da passer dette på alle E60/61 etter 09/05 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Det vet jeg ikke, poenget mitt var å svare han som spurte "hvorfor det ikke passer". Det passer ikke fordi noen i BMW har funnet det for godt å gjøre en eller flere endringer, og dessverre er ikke bakoverkompabilitet noe man alltid bør eller vil støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Det var en god del endringer i elektronikken 09/2005, så det er veldig mye som ikke passer overens før og etter denne datoen, bl.a. rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Hvis du skal montere et LCI ratt på bilen din så må du også bytte ut modulen som heter SGM med en KGM. Og det er MER styr enn det er verdt. Kjøp ratt som passer din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 7k for skifting av knirke foring, olje skift, indre+ ytre endeledd begge sider forran og hjulstilling. Er det en grei pris? Eg stiller selv med filter og endeledd (indre+ytre) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 De tjener penger ihvertfall. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Syns ikke det var så galt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Hvis du skal montere et LCI ratt på bilen din så må du også bytte ut modulen som heter SGM med en KGM. Og det er MER styr enn det er verdt. Kjøp ratt som passer din Såpass. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 De tjener penger ihvertfall.Penger tjener de ja. Skulle tatt det selv men har ikke noe plass å stå som er noe varme i. Og må uansett inn på hjulstilling etter bytte av endeledd. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Det er ikke for å skryte eller noe nedsettende. Men om man vil skru så skrur man. Jeg har stått mang en gang ute å skrudd i alle slags vær. Men det er jo du selv som bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinole Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 7k for skifting av knirke foring, olje skift, indre+ ytre endeledd begge sider forran og hjulstilling. Er det en grei pris? Eg stiller selv med filter og endeledd (indre+ytre) Sent from my iPhone using Tapatalk Merkeverksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) Hei noen som vet hva en slik er verdt? følgte med min 525d. Heisann Denne kan kjøpes for ca 1500 fra tyskland hos crd-tuning. Har den fungert bra? Endret Januar 14, 2015 av Parts24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Når ble 89€ 1500kr? Ligger på crd-tuning.de til den prisen i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinole Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Er det samme type parkeringssensor foran uavhengig av M-pakke eller ikke? Og forskjellig bak? Kjøpte noen hvor ledningstilkoblingen stakk "rett ut", men hørte at de kun passet foran på bil med M-pakke fordi den trenger med ledningstilkoblingen i 90 graders vinkel. Jeg er i tvil om jeg kunne bruke de bak på min uten M-pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå