Trulsjoha Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Hei! Har et problem med at de røde pyntelysene invendig og lysene i knapper ikke vil skru seg av, selv om bil og lys er stengt og bil er låst... Noen flere som har opplevd dette? løysninger?Er veldig irriterende da det tapper bilen for strøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Det ble ikke gradvis innført etter dette. Alle biler fra og med 01.09.2006 fikk LCM2 som standard. Så det vil være mulig og dytte inn en LCM2 i min 05 modell, og med litt koding vil jeg få "welcome lights" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Jepp. Har selv LCM2 i min 05/2004 E60, og den er konvertert til faceliftlykter (noe som er "umulig" iht. BMW når bilen er produsert før 03/2005). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 (endret) Hei! Har et problem med at de røde pyntelysene invendig og lysene i knapper ikke vil skru seg av, selv om bil og lys er stengt og bil er låst... Noen flere som har opplevd dette? løysninger? Er veldig irriterende da det tapper bilen for strøm! Mener du de oransje "spottene" taket? Endret Januar 28, 2015 av Reef89 Trulsjoha reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Mener du de oransje "spottene" taket? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Jepp Hva skjer når du skrur av lysbryteren da? kun lys i spottene eller alt av instrument lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Hva skjer når du skrur av lysbryteren da? kun lys i spottene eller alt av instrument lys? Selve instrumentlyset skrur seg av, men i alt av knapper som volumkontroll, knapper til vinduer og knapper til varmeapparat o.l lyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Problem med lysmodul eller kortslutning et sted til +12v, noe som er relativt sjeldent sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Selve instrumentlyset skrur seg av, men i alt av knapper som volumkontroll, knapper til vinduer og knapper til varmeapparat o.l lyser Ja, mest sannsynlig LCM som tuller seg som nevt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Dimmebryter til lysene invendig funker ikke. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fvalde Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Til alle dere som har fikset kabelbrudd!! Går det å skjøte koaksialkabelen med vanlig kabel eller må jeg sette inn et stykke med koaksialkabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Koax. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Tja, kobber er kobber - men du vil nok oppleve ganske mye forstyrrelser hvis du ikke bruker coax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fvalde Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 takk for kjapt svar!! da blir neste spørsmål, hvordan skjøter man en coax kabel? er det skjøtestykker? Gi meg gjerne link til hvor man får tak i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Noen som kan fortelle meg om min E60 LCI 2009 mod med m-sport har H8 eller HB4 tåkelyspærer? Har fire sett med H8 pærer, men pæra som satt i bilen sto det HB4 på og kontaktene var langt ifra like. Kjenner jeg begynner og bli frustrert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå