Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Follow me home lights kan kodes på nøkkelen med både LCM1 og LCM2. Den aktiveres da med et tastetrykk på bagasjeromsåpneren, men det er da verdt å merke seg at dersom man åpner bagasjen med nøkkelen vil også nærlyset slå seg på. Ganske upraktisk igrunn. Jeg hadde denne funksjonen på min bil, men fjernet den ganske raskt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Follow me home lights kan kodes på nøkkelen med både LCM1 og LCM2. Den aktiveres da med et tastetrykk på bagasjeromsåpneren, men det er da verdt å merke seg at dersom man åpner bagasjen med nøkkelen vil også nærlyset slå seg på. Ganske upraktisk igrunn. Jeg hadde denne funksjonen på min bil, men fjernet den ganske raskt igjen.

 

hmm høres merkelig ut, hadde vert bedre med bare lås opp knappen :) ikke noe mulighet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å tyde setningen din. Ved å trykke en rask gang på bagasjeromsknappen aktiveres follow me home lysene. Holdes knappen inne åpnes bagasjelokket, men follow me home lysene aktiveres også. Det er med andre ord ikke mulig å kun åpne bagasjen uten at lysene tennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurer på om flere som har hatt problem med ECU på E60 diesel?

Jeg har en 05 530d og kjører med TRF downpipemed 285 software.

Etter jeg bytta høgtryksdieselpumpe så vil ikke bilen starte(kommer diesel helt fram til dysene)

Vi prøvde med en diagnose med skikkelig diagnoseutstyr men får ikke noe respons fra ECU, kun melding om sjekk ECU om den er tilkoblet. Andre styreenheter i bilen fant vi.

Kan lav spenning på batteri ha svidd ECUen?

Takker for svar!

Endret av DieselJasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 2009 520DA E60. Den har begynt å oppføre seg rart. Bakluka begynner å gå opp av seg selv når jeg står rolig, og tråkker på bremsen. Er det noen som veit hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi har problemer med en BMW E60 520d 2008. Bilen har stått over 2 år, nå vil den ikke starte. Glødeplugger og en trykkreguleringsventil på commonrailrøret er byttet uten hell.

 

Noen som har vært borti noe lignende? Forslag?

 

Hvordan er batteriet?

Hva er spenningen?

Hva sier diagnosen?

Hva skjer når en vri om nøkkelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er batteriet?

Hva er spenningen?

Hva sier diagnosen?

Hva skjer når en vri om nøkkelen?

Batteriet er nytt og oppladet, spenningen er også fin, diagnosen ga kun en feil på en termostat. denne er nå byttet. Når nøkkelen vris både gløder den å startmotoren går, men den vil ikke starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...