Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Follow me home lights kan kodes på nøkkelen med både LCM1 og LCM2. Den aktiveres da med et tastetrykk på bagasjeromsåpneren, men det er da verdt å merke seg at dersom man åpner bagasjen med nøkkelen vil også nærlyset slå seg på. Ganske upraktisk igrunn. Jeg hadde denne funksjonen på min bil, men fjernet den ganske raskt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Follow me home lights kan kodes på nøkkelen med både LCM1 og LCM2. Den aktiveres da med et tastetrykk på bagasjeromsåpneren, men det er da verdt å merke seg at dersom man åpner bagasjen med nøkkelen vil også nærlyset slå seg på. Ganske upraktisk igrunn. Jeg hadde denne funksjonen på min bil, men fjernet den ganske raskt igjen. hmm høres merkelig ut, hadde vert bedre med bare lås opp knappen ikke noe mulighet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Nei, ingen mulighet. Du kan få welcome lights (parklys) med låse opp knappen, men da må du ettermontere LCM2. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Jeg har gjort det på min nå, med baklukeknappen. Og som Saltkjelen sier, det ender med å bli mer irriterende enn funksjonabelt, så skal bort hos meg og Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Slår det seg å for og så ikke slå seg av igjen automatisk når du åpner bagasjerommet med nøkkelen? Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Vanskelig å tyde setningen din. Ved å trykke en rask gang på bagasjeromsknappen aktiveres follow me home lysene. Holdes knappen inne åpnes bagasjelokket, men follow me home lysene aktiveres også. Det er med andre ord ikke mulig å kun åpne bagasjen uten at lysene tennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Lysene står på da så lenge du har valgt follow me home i idrive Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 (endret) Hei. Lurer på om flere som har hatt problem med ECU på E60 diesel? Jeg har en 05 530d og kjører med TRF downpipemed 285 software. Etter jeg bytta høgtryksdieselpumpe så vil ikke bilen starte(kommer diesel helt fram til dysene) Vi prøvde med en diagnose med skikkelig diagnoseutstyr men får ikke noe respons fra ECU, kun melding om sjekk ECU om den er tilkoblet. Andre styreenheter i bilen fant vi. Kan lav spenning på batteri ha svidd ECUen? Takker for svar! Endret Mars 24, 2015 av DieselJasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 (endret) Noen som vet hva denne lanpen på en e61 betyr? Det er ialfall ikke slitte bremseklosser for det viser idriven ikke, Endret Mars 24, 2015 av badsha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Noen som vet hva denne lanpen på en e61 betyr? Det er ialfall ikke slitte bremseklosser for det viser idriven ikke, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strune27 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Jeg har en 2009 520DA E60. Den har begynt å oppføre seg rart. Bakluka begynner å gå opp av seg selv når jeg står rolig, og tråkker på bremsen. Er det noen som veit hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Noen som vet om man kan sjekke hvor bilen ble kjøpt ny? Prøver å få tak i Bavaria skiltholdere men det kreves visstnok at bilen er kjøpt ny hos dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Blomseth Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Hei, vi har problemer med en BMW E60 520d 2008. Bilen har stått over 2 år, nå vil den ikke starte. Glødeplugger og en trykkreguleringsventil på commonrailrøret er byttet uten hell. Noen som har vært borti noe lignende? Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Hei, vi har problemer med en BMW E60 520d 2008. Bilen har stått over 2 år, nå vil den ikke starte. Glødeplugger og en trykkreguleringsventil på commonrailrøret er byttet uten hell. Noen som har vært borti noe lignende? Forslag? Hvordan er batteriet? Hva er spenningen? Hva sier diagnosen? Hva skjer når en vri om nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Blomseth Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Hvordan er batteriet? Hva er spenningen? Hva sier diagnosen? Hva skjer når en vri om nøkkelen? Batteriet er nytt og oppladet, spenningen er også fin, diagnosen ga kun en feil på en termostat. denne er nå byttet. Når nøkkelen vris både gløder den å startmotoren går, men den vil ikke starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå