Olsenhower Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Høres ut som du har vært ganske uheldig, men bra dere fant ut av det til slutt! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Off ja, men bra det ordnet seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Ja, ble en dyr affære dette her.. Ordner seg alltid til slutt, blir bare hanske motløs når sånn skjer [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Hadde klimapanelet oppe idag og av med ledningene, koblet de på igjen og nå fungerer ikke viftene. Målte strøm på førerside ledningen som går inn på dette panelet og den viser 12v, og alle sikringer OK. Noen idêer om hva som kan være galt? Skjedde etter jeg hadde dette oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Hadde klimapanelet oppe idag og av med ledningene, koblet de på igjen og nå fungerer ikke viftene. Målte strøm på førerside ledningen som går inn på dette panelet og den viser 12v, og alle sikringer OK. Noen idêer om hva som kan være galt? Skjedde etter jeg hadde dette oppe. Koblet kontaktene skikkelig? Har selv fått de i "lås" uten at det var riktig (skikkelig kontakt) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Ja trodde nå det.. Får sjekke igjen imorgen, takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevinms85 Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Noen som har en link til hvordan og bytte ut El nett til bakluken? E61 05 mod.. Har kjøpt alt nytt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Bare å google tailgate wiring. Du får masse treffg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 (endret) Koblet kontaktene skikkelig? Har selv fått de i "lås" uten at det var riktig (skikkelig kontakt) Sent from my iPhone using Tapatalk Prøvde uten hell, klemte inn det det gikk men fortsatt helt dødt i panelet. Edit: Får se om det kommer seg når jeg får montert alt tilbake igjen. Endret Oktober 13, 2015 av BMWlog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenris Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Noen som har vært borti en knitrelyd når man svinger ? Min er slik, men kun når man svinger til høyre ??..ser mange plages med skrapelyd/gnisselyd men min er ikke slik . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Jeg vet ikke om det er snakk om ulyder fra interiør eller utsiden av bilen i ditt tilfelle. Viss lyden kommer fra utsiden bilen/forstillinga så høres det ut som slitte endeledd. De kan lage knirke/gnisse lyder og lydene kan ofte lett framprovoseres ved svinging lav fart. kenris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Har en feilkode på luftfjøringen som jeg aldri har fått vekk. Nå funker det og justere luftfjøringen med INPA. Men den starter ikke av seg selv når bilen siger ned. Feilkoden er: 5b4f energy saving mode, har blitt fortalt at dette er dårlig batteri, ibs kabel eller ehc modul. Batteri og ehc modul er nytt. Kan det tenkes at batteriet må kodes? Og at dette gjør denne feilkoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 IBS-kabelen er bare til å nappe ut, men det er sjeldent man får noen form for feilkode i forbindelse med denne (annet enn at bilen har gått tomt for strøm). Ved batteribytte må nytt batteri kodes/registreres. Hvorvidt dette er årsaken her er jeg derimot litt tvilende til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Forrige eiger byttet batteri uten og kode dette. Og bilen funker da vertfall Så ikke vet jeg? Noen tips til hva som kan gjøre dette da? Har tenkt og ta hjulstilling på bilen men fryktelig dumt det når jeg ikke får fastsatt en høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Jeg vil absolutt anbefale å få registrert batteriet, da batteriet kan ta skade hvis ikke. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå