TRF Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Ja Nei Den ber nemlig selv om regen ved behov, og står det 1000km så har den nok bedd om det noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Takk for raskt svar Blir altså TRF på meg men greit å pushe DPF lengst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Et spm til: Er noe fuktig ved gulvmatte fremme ved passasjerside. Er det vanlig med fukt her (vanlig feil ikke at det skal være der) ? Har opplevd noe lignende. Lekkasjen oppsto i etterkant av frontrute skifte. Det ble bløtt i fotbrønnen til passasjer sete, ved bunn av A-stolpen. Jeg antar at noen hadde bommet litt med rutelimet under montering av ny frontrute. Husker ikke helt hva verkestedet sa i de tilfellene jeg var borti, men de ryddet opp i det fort. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Ok det lover ikke bra, den ble byttet i 2013 og syns det har vært litt fuktig i mitt eie (1,5 år) Må nesten opp med teppet og sjekke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Har opplevd noe lignende. Lekkasjen oppsto i etterkant av frontrute skifte. Det ble bløtt i fotbrønnen til passasjer sete, ved bunn av A-stolpen. Jeg antar at noen hadde bommet litt med rutelimet under montering av ny frontrute. Husker ikke helt hva verkestedet sa i de tilfellene jeg var borti, men de ryddet opp i det fort. Kollega av meg hadde samme greiene, dog på en Audi A4, der var ruta montert skeivt, plutselig en dag satt han seg inn i en innsjø. Bilen bli tatt inn til Møller, der alt innvendig ble demontert og tørka, tok 2 uker hele prosessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 For å bekrefte om du har lekkasje hadde jeg gått forsiktig på med høytrykkspyler rundt ruta, og sett om det ble bløtere innvendig. Når du treffer riktig blir det brått mye bløtere inni. Jeg ville også tørket grundig opp. Fukt i gulvteppe over så lang tid fører lite bra med seg. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Godt tips, skal prøve det Har hatt "ekstern" kupevarmer inni 2 dager og det ble betydelig bedre men likevell interessert om det er rust/mugg under teppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 er du sikker på at det ikke er tett drenering bak torpedoveggen?ta av høyre forhjul også fjerner du den plastikken I midten så kan du se dreneringa der.en kompis av meg sin var nemlig tett og han fikk vann under passasjersetet foran. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Noen som vet hvilken type xenon pære som passer på 2008 E61 LCI. Fått rødlig lys plutselig på ene xenon lykta. Er det komplisert å bytte disse selv evt noe man må passe på? Antar det er 4 skruer som holder lykta på plass og at man tar ut lykta for bytte av pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Det er d1s. Du har rett mht til alle dine antagelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 (endret) Er det d1s på pre lci også? Mine synes jeg er veldig svake. Tenkte og handle Osram sine Night Breaker xenon pærer, noen som har erfaringer med dem? Endret November 17, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 er du sikker på at det ikke er tett drenering bak torpedoveggen?ta av høyre forhjul også fjerner du den plastikken I midten så kan du se dreneringa der.en kompis av meg sin var nemlig tett og han fikk vann under passasjersetet foran. Om denne dreneringen er tett vil det også kunne ta knekken på elektronikken som sitter i en plastboks rett over denne dreneringen, plastboksen har sitt eget dreneringshull som ikke fungerer etter hensikten når det blir basseng rundt boksen. Jeg oppdaget at min var tett ved at en kontakt til viskerreleet irret/kortsluttet slik at viskerne ikke virket lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsenhower Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Er det d1s på pre lci også? Mine synes jeg er veldig svake. Tenkte og handle Osram sine Night Breaker xenon pærer, noen som har erfaringer med dem? Min 05-modell har d2s, ellers har jeg ikke erfaring med night breaker, men mine "standard" Osram xenon er jeg veldig fornøyd med, 4300k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Så til alle. husk å skift på begge sider da, slik at det ikke blir farge forskjell. I tillegg hvis lyset plutselig endag ved oppstart ble rosa blå så er det erfaringsmessig tenneren eller balasten som ikke klarer å tenne pæren skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Så til alle. husk å skift på begge sider da, slik at det ikke blir farge forskjell. I tillegg hvis lyset plutselig endag ved oppstart ble rosa blå så er det erfaringsmessig tenneren eller balasten som ikke klarer å tenne pæren skikkelig. Har bestilt meg 2 nye pærer fra ebay. Skal prøve 2 x D1S Osram Night Breaker. Up to 70 % more light (compared to standard xenon lamps) Up to 20 m longer beam (compared to standard xenon lamps) Colour temperature: up to 4,350 K. Koster 927kr og 10 øre med free shipping. Spent å se hvor lang tid det tar før jeg har dem da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå