Kruste Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Bytta vannpumpe for en måned siden og i dag oppdager jeg at den lekker igjen. Skikkelig dårlig kvalitet på vannpumpa fra Skruvat, kun en måned så er den kaputt ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Det er jo fra Skruvat så. Men du har vel garanti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Joda 12mnd garanti, men de skal selvf. ha den gamle før de sender en ny. Blir da uten bil noen dager til jeg får en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regor Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Hei Byttet lyspærene på BMW 520d e-60 2007 i dag....helt enkelt trenger ikke av med lyktene , H8 pærer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Har nå endelig fått fikset kablene til bag.luken. Og nå funker alt av lys var brudd i en hel drøss med ledninger. Men softclosen funker fortsatt ikke, og fjernstyrt sentrallås funker fortsatt ikke. Noen tips til hva som da kan vere videre feil? Skal nøkkel lade seg selv? Hvor ligger softclosemotor/rele? Kjente feil annet enn ledningsbrudd på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Sliter fortsatt med dieselvarmeren, hender det kommer eksos ut fra under førersetet og av og til ikke. Hvem kan jeg få til å feilsøke dette, BMW eller må jeg prøve å finne en webasto forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Hvem som helst med mulighet for å lese ut feilkoder, men det kan være en fordel med skikkelig utstyr og ikke en generisk leser. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Vil det si noe bedre enn iCarsoft eller noe bedre enn inpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Bedre enn carsoft. Jeg er usikker om carsoft kan gjøre jobben, men man kan jo forsøke. Inpa er godt nok/best. Husk det at diagnose ikke bestandig kan gi deg et nøyaktig svar. Jeg hadde hull i brennkammeret på min webasto og det så jeg ikke før jeg demonterte. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hokeyh Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 (endret) Hei folkens! På tide å komme meg tilbake i en BMW og har da landet på en E61 Noen som har noen formeninger her om hva man bør velge? Jeg ser på 525dat pre-facelift (type 2004) eller type 520dat facelift.. Om jeg ikke er helt på jordet så er vel 520dat facelift 4-syl, mens pre-facelift er 6? Effekten skal vel være noenlunde det samme.. Girkassen er vel b.la ny/forbedret på facelift modellen. Mer spesifikt ser jeg b.la på denne. Endret November 26, 2015 av hokeyh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Hei folkens! På tide å komme meg tilbake i en BMW og har da landet på en E61 Noen som har noen formeninger her om hva man bør velge? Jeg ser på 525dat pre-facelift (type 2004) eller type 520dat facelift.. Om jeg ikke er helt på jordet så er vel 520dat facelift 4-syl, mens pre-facelift er 6? Effekten skal vel være noenlunde det samme.. Girkassen er vel b.la ny/forbedret på facelift modellen. Mer spesifikt ser jeg b.la på denne. Kjøp no ihvertfall bil med xenon lys! Det ligger jo også milliarder av slike innlegg fra før av her inne så om du søker litt finner du nok gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Det er en forholdsvis smal sak å bygge om til xenonlys, så om bilen er bra ville jeg ikke forkastet den av den grunn. Dessuten ligger jo forholdene til rette for ombygging til LCI-lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Joda, alt kan monteres, bygges om ... xenon burde vært standard fra allerede på E46 spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hokeyh Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Xenon er så som så.. Så klart deilig, men klart meg lenge uten.. Mye billigere med halogen pærer! Er mer motor, girkasse og slike dyre, "farlige" ting jeg tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Xenon er så som så.. Så klart deilig, men klart meg lenge uten.. Mye billigere med halogen pærer! Er mer motor, girkasse og slike dyre, "farlige" ting jeg tenker på. Du kan jo lese litt her på det lange innlegget s. 1 http://bimmers.no/topic/577767-forskjell-p%C3%A5-e60-f%C3%B8r-og-etter-face-lift/?hl=%20forskjell%20%20e60%20%20lci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå