Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå endelig fått fikset kablene til bag.luken. Og nå funker alt av lys :) var brudd i en hel drøss med ledninger. Men softclosen funker fortsatt ikke, og fjernstyrt sentrallås funker fortsatt ikke. Noen tips til hva som da kan vere videre feil?

Skal nøkkel lade seg selv? Hvor ligger softclosemotor/rele? Kjente feil annet enn ledningsbrudd på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn carsoft.

Jeg er usikker om carsoft kan gjøre jobben, men man kan jo forsøke.

Inpa er godt nok/best.

Husk det at diagnose ikke bestandig kan gi deg et nøyaktig svar.

Jeg hadde hull i brennkammeret på min webasto og det så jeg ikke før jeg demonterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! 

På tide å komme meg tilbake i en BMW og har da landet på en E61 :smile: Noen som har noen formeninger her om hva man bør velge?

Jeg ser på 525dat pre-facelift (type 2004) eller type 520dat facelift.. Om jeg ikke er helt på jordet så er vel 520dat facelift 4-syl, mens pre-facelift er 6? Effekten skal vel være noenlunde det samme.. Girkassen er vel b.la ny/forbedret på facelift modellen. 

Mer spesifikt ser jeg b.la på denne

Endret av hokeyh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! 

På tide å komme meg tilbake i en BMW og har da landet på en E61 :smile: Noen som har noen formeninger her om hva man bør velge?

Jeg ser på 525dat pre-facelift (type 2004) eller type 520dat facelift.. Om jeg ikke er helt på jordet så er vel 520dat facelift 4-syl, mens pre-facelift er 6? Effekten skal vel være noenlunde det samme.. Girkassen er vel b.la ny/forbedret på facelift modellen. 

Mer spesifikt ser jeg b.la på denne

Kjøp no ihvertfall bil med xenon lys!

Det ligger jo også milliarder av slike innlegg fra før av her inne så om du søker litt finner du nok gode svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xenon er så som så.. Så klart deilig, men klart meg lenge uten.. Mye billigere med halogen pærer! :smile:

Er mer motor, girkasse og slike dyre, "farlige" ting jeg tenker på.

Du kan jo lese litt her på det lange innlegget s. 1

http://bimmers.no/topic/577767-forskjell-p%C3%A5-e60-f%C3%B8r-og-etter-face-lift/?hl=%20forskjell%20%20e60%20%20lci

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...