tomasbaj Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Angående E60/61 M5 Hartge: Hva er det som kjennetegner en slik? Motor, eksos, felg, styling eller kun felg,styling og eksos? Er det overhodet laget noe Hartge motor til E60/61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Tok diagnose så fikk jeg feil på alle gkødeplugger på en 535d. Byttet glødepluggrelee for 2 mnd siden. Nå for jeg også feil på alle 6 glødepluggene.?noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Tok diagnose så fikk jeg feil på alle gkødeplugger på en 535d. Byttet glødepluggrelee for 2 mnd siden. Nå for jeg også feil på alle 6 glødepluggene.?noe tips?Ble feilen borte etter at du byttet reléet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Ja for en mnd siden så ble den borte . Men hva er grunnen til at den er tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Det kan være defekt rele på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Byttet du plusskabelen også? Om ikke, så er nok sannsynligheten stor for at dette er synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Hvilken plusskabel? Har kun byttet relee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Kabelen til relèet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Har en søster som eier en E61 med n43b20a der motoren mister effekt sånn av og på, og hu får opp feilmelding at bilen går i limp mode. Skrur av bilen og alt er i orden igjen. Så jeg kjørte på en diagnose på bilen hennes idag der jeg får opp 2a99 og 2a87, sjekket igjennom på nett og finner litt på det men lite av det her i Norge. Som mange prøver på er rense Vanos Solenoiden. Men leser at det og kan være kjedebroa eller mer. Noen andre som har hatt disse problemene på sin bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Vet dere hva sikring 7 stor 40amp sikring er til ? Står bare ignition ikke noe annet.denne tapper batteriet på 0.280amp denne feilen kommer og går ser det ut til. E60 535d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Har en søster som eier en E61 med n43b20a der motoren mister effekt sånn av og på, og hu får opp feilmelding at bilen går i limp mode. Skrur av bilen og alt er i orden igjen. Så jeg kjørte på en diagnose på bilen hennes idag der jeg får opp 2a99 og 2a87, sjekket igjennom på nett og finner litt på det men lite av det her i Norge. Som mange prøver på er rense Vanos Solenoiden. Men leser at det og kan være kjedebroa eller mer. Noen andre som har hatt disse problemene på sin bil? 2A99 kan være lambda før katalysator eller vanos, som du sier. 2A87 virker som det er mer på vanos, enn lambda. Begge feil gjelder eksos siden. Info er hentet fra Rheingold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Vet dere hva sikring 7 stor 40amp sikring er til ? Står bare ignition ikke noe annet.denne tapper batteriet på 0.280amp denne feilen kommer og går ser det ut til. E60 535d På WDSplanet, så står det ikke info om dette for noen andre enn N52 motoren. Men der er det listet opp vanos rele. Ellers var det dårlig med info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Hvor kan jeg søke etter for å finne komplett skjema da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Nåken så har org sideskjørt i Safirsort til 05mod? Trenger kun høyre side. Om noen har en høyre framdør i Safirsort så er det også interessant Sendt fra min Sony Z5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Som tideligere spurt angående autokasse på en 525d. Har nå vært så modig å kjøpt den aktuelle bilen [emoji4] så er lykkelig e60 eier igjen etter noen måneder med e91. Tilbake til girkassen så drar den noen ganger giret litt langt, normalen på giring er rett over 2k. Men noen ganger går den opp til 3k før den girer(virker som mest fra 2-3 gir) annen symptom er også at det virker som den ikke helt klarer å bestemme seg for hvilket gir den skal ligge i. Kan ligge å cruise i 60 også kommer det en serie med dunk. Som om den tar den ut av gir også smeller den inn igjen i samme gir. Framdeles satse på flushing? Eller noen andre som har noen ideer? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå