Otis Skrevet Januar 31, 2016 Share Skrevet Januar 31, 2016 Kan du justere ratt manuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 31, 2016 Share Skrevet Januar 31, 2016 1 time siden, Otis skrev: Kan du justere ratt manuelt? Fungerer helt fint å justere det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 (endret) Er det mulig å kode vekk regnsensoren på en 05mod E61? Den går på nivå 2 når jeg vil ha den til å gå på sakte intervall også omvendt. Har lest at det går å resette. Men ville helst blitt kvitt driten. Og hvis jeg vil kjøre den manuell så går den også på nivå 2 hvis jeg dytter hendelen ett hakk opp Endret Februar 1, 2016 av T.H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Februar 2, 2016 Share Skrevet Februar 2, 2016 Sitter og ser litt på 07-08 E61 med hifi-system og navi proff. Hvordan er lyd kvaliteten i dette stereo-anlegget? spiller det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.lunde Skrevet Februar 2, 2016 Share Skrevet Februar 2, 2016 Hei. har et kjapt spm. oppdaget at speilet mitt plutselig gikk fram i stede får å klappe inn, og etter dette funker ikke blendinga i speilet og det vill ikke flytte på seg når jeg setter den i revers, å det henger slapt så kan bare ta på det så flytter det seg lett som en fjær , noen som har noen formeninger hva som har skjedd? og om det er en easy fix eller om det er mye jobb å få ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Noen som vet om et "kit" til å montere 12v uttak i bagagsjerom? (E60) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 On 2. februar 2016 at 22.00, Mr.lunde skrev: Hei. har et kjapt spm. oppdaget at speilet mitt plutselig gikk fram i stede får å klappe inn, og etter dette funker ikke blendinga i speilet og det vill ikke flytte på seg når jeg setter den i revers, å det henger slapt så kan bare ta på det så flytter det seg lett som en fjær , noen som har noen formeninger hva som har skjedd? og om det er en easy fix eller om det er mye jobb å få ordne Brukket stoppetapp i speilet. Det kan fikses for en som er kreativ, fingernem og en som har sveiseapparat, men det finnes ingen offisiell reparasjonsmetode for dette. Majoriteten av de med denne type feil må derfor skifte hele speilet. 59 minutter siden, BMWlog skrev: Noen som vet om et "kit" til å montere 12v uttak i bagagsjerom? (E60) Det finnes ingen kit, men man kan naturligvis kjøpe delene løst. Jeg har gjort dette i min E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Dvs fra en evt delebil som hadde dette? Eller bare å lage hull i interiøret sette i uttak og koble på + og - ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Enten delebil eller nye deler fra forhandler. Man kan enten kjøpe ny plate eller bore hull i den eksisterende. Strømuttaket krever kun pluss og minus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 On 1.2.2016 at 18.40, T.H.O skrev: Er det mulig å kode vekk regnsensoren på en 05mod E61? Den går på nivå 2 når jeg vil ha den til å gå på sakte intervall også omvendt. Har lest at det går å resette. Men ville helst blitt kvitt driten. Og hvis jeg vil kjøre den manuell så går den også på nivå 2 hvis jeg dytter hendelen ett hakk opp Hvordan resetter du regnsensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 (endret) 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Enten delebil eller nye deler fra forhandler. Man kan enten kjøpe ny plate eller bore hull i den eksisterende. Strømuttaket krever kun pluss og minus. Har du mulighet til å legge ut eller sende meg et bilde av det? Altså hvordan det ser ut selve uttaket og hvor i bagasjerommet du har det? Edit: Vurderer denne her http://www.ebay.com/itm/Dual-USB-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Splitter-12V-Charger-Power-Adapter-Outlet-/361405881122?hash=item5425781b22:g:D~YAAOSwp5JWXlXR Endret Februar 4, 2016 av BMWlog . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 3 timer siden, Skulebollen skrev: Hvordan resetter du regnsensor? Det må gjøres via NCS ekspert etc. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 20 minutter siden, BMWlog skrev: Har du mulighet til å legge ut eller sende meg et bilde av det? Altså hvordan det ser ut selve uttaket og hvor i bagasjerommet du har det? Edit: Vurderer denne her http://www.ebay.com/itm/Dual-USB-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Splitter-12V-Charger-Power-Adapter-Outlet-/361405881122?hash=item5425781b22:g:D~YAAOSwp5JWXlXR Det er et originalt uttak på original plassering: post-38588-0-29054100-1414235180_thumb.jpg Når det gjelder uttaket du har sendt, så ville jeg ikke engang montert dette i min Renault Kangoo til 10.000kr. Fysj. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Haha nei blir nok ikke å montere det jeg sendte. Takker skal prøve å få tak i originalt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Er vell 3 og 4 på bildet her da jeg trenger til trunken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå