Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Er det mulig å kode vekk regnsensoren på en 05mod E61?

Den går på nivå 2 når jeg vil ha den til å gå på sakte intervall også omvendt.

Har lest at det går å resette. Men ville helst blitt kvitt driten.

Og hvis jeg vil kjøre den manuell så går den også på nivå 2 hvis jeg dytter hendelen ett hakk opp

Endret av T.H.O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. har et kjapt spm. oppdaget at speilet mitt plutselig gikk fram i stede får å klappe inn, og etter dette funker ikke blendinga i speilet og det vill ikke flytte på seg når jeg setter den i revers, å det henger slapt så kan bare ta på det så flytter det seg lett som en fjær :(, noen som har noen formeninger hva som har skjedd? og om det er en easy fix eller om det er mye jobb å få ordne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2. februar 2016 at 22.00, Mr.lunde skrev:

Hei. har et kjapt spm. oppdaget at speilet mitt plutselig gikk fram i stede får å klappe inn, og etter dette funker ikke blendinga i speilet og det vill ikke flytte på seg når jeg setter den i revers, å det henger slapt så kan bare ta på det så flytter det seg lett som en fjær :(, noen som har noen formeninger hva som har skjedd? og om det er en easy fix eller om det er mye jobb å få ordne 

Brukket stoppetapp i speilet. Det kan fikses for en som er kreativ, fingernem og en som har sveiseapparat, men det finnes ingen offisiell reparasjonsmetode for dette. Majoriteten av de med denne type feil må derfor skifte hele speilet.

59 minutter siden, BMWlog skrev:

Noen som vet om et "kit" til å montere 12v uttak i bagagsjerom? (E60)

Det finnes ingen kit, men man kan naturligvis kjøpe delene løst. Jeg har gjort dette i min E60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1.2.2016 at 18.40, T.H.O skrev:

Er det mulig å kode vekk regnsensoren på en 05mod E61?

Den går på nivå 2 når jeg vil ha den til å gå på sakte intervall også omvendt.

Har lest at det går å resette. Men ville helst blitt kvitt driten.

Og hvis jeg vil kjøre den manuell så går den også på nivå 2 hvis jeg dytter hendelen ett hakk opp

Hvordan resetter du regnsensor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Saltkjelen skrev:

Enten delebil eller nye deler fra forhandler. Man kan enten kjøpe ny plate eller bore hull i den eksisterende. Strømuttaket krever kun pluss og minus.

:) Har du mulighet til å legge ut eller sende meg et bilde av det? Altså hvordan det ser ut selve uttaket og hvor i bagasjerommet du har det?

Edit: Vurderer denne her http://www.ebay.com/itm/Dual-USB-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Splitter-12V-Charger-Power-Adapter-Outlet-/361405881122?hash=item5425781b22:g:D~YAAOSwp5JWXlXR

Endret av BMWlog
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, BMWlog skrev:

:) Har du mulighet til å legge ut eller sende meg et bilde av det? Altså hvordan det ser ut selve uttaket og hvor i bagasjerommet du har det?

Edit: Vurderer denne her http://www.ebay.com/itm/Dual-USB-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Splitter-12V-Charger-Power-Adapter-Outlet-/361405881122?hash=item5425781b22:g:D~YAAOSwp5JWXlXR

Det er et originalt uttak på original plassering:

post-38588-0-29054100-1414235180_thumb.jpg

Når det gjelder uttaket du har sendt, så ville jeg ikke engang montert dette i min Renault Kangoo til 10.000kr. Fysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...