Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, bimmers89 skrev:

Noen som har erfaring med at 530d ikke har bunndrag.skjer noe etter 1500 o min. Har ikke følelsen av at den yter maksimalt under panser.har skiftet llm men ingen nytte.

Diagnose!!!

Man gjetter seg ikke frem til en konklusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viser ingen feil med diagnose. prøvde en annen 530d med same års modell.denne har bra bunndrag så hode legger seg bakover:) men på min så kommer  det ingen bunndrag etter 1500 o/min da må jeg holde gasspedalen inne. jeg har swirl flaps på min og den andre bilen var helt org ble jeg fortalt. jeg har ikke koblet ut spjeldet når jeg monterte swirl flaps så luft er det på den. kan det ha noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått min første feilmelding siden jeg kjøpte bilen nå. Vel, bortsett fra batteri-standard-meldingen.

2 ganger i løpet av siste 1-2 ukene har jeg fått meldingen "SOS Call system failure" (Noe i den retningen) ved oppstart. Alt fungerer fint som radio/BT/sentrallås etc..

Hva er feil? Las noe om TCU-enhet? Men da burde vel noe annet ha klikket?

Noen idéer? Var vel bare et tidsspørsmål før det kom noe feil... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fortsatt har pre-LCI lykter, så får du ikke DRL bare ved å bytte lysmodul. Du kan få en DRL-funksjon slik det er i dag (med LCM1), men denne er myntet på US-markedet. De fungerer slik at fjernlyset lyser med halv styrke på dagtid, og går over til vanlig nærlys ved mørket frembrudd. Ulempen med denne funksjonen er at fjernlyset også lyser en halv styrke når man bruker parklys. Du har allerede RLS (rain light sensor) som støtter DRL i bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få bytta lys på bilen min ettervært da det på den ene siden begynner og bli litt rød i skjæret og andre siden litt grønn, men har lyst til å gå opp til 6000 kelvin. Hvor får man tak i kvalitetspærer med 6000k? Hvilke er best? Philips sine Xtreme Vision, evt Nightbreaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Clevion skrev:

Får man de i 6000k? Hvor får jeg bestilt de på nett, eller jeg må få de over disk? :P

Jeg bestilte nightbreaker på ebay og fra UK. Betalte i underkant av 1000kr inkl frakt for 2 pærer. De er på 4200k og jeg anbefaler disse. Lyser meget godt og mange med positiv tilbakemelding på disse pærene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Torbjørn E39 skrev:

Jeg bestilte nightbreaker på ebay og fra UK. Betalte i underkant av 1000kr inkl frakt for 2 pærer. De er på 4200k og jeg anbefaler disse. Lyser meget godt og mange med positiv tilbakemelding på disse pærene.

Sjekka de opp å fant de i 4200 kelvin, men de finnes ikke i 6000 kelvin? Skulle gjerne hatt det ekstra blåskjæret til å gå med angel eyesene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Clevion skrev:

Sjekka de opp å fant de i 4200 kelvin, men de finnes ikke i 6000 kelvin? Skulle gjerne hatt det ekstra blåskjæret til å gå med angel eyesene mine :)

Om du vil ha 6000k så søk på philips whitevision de får du med 6000k. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...