awt Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Om det er beltestol er vel denne fremovervendt, og da går det vel greit selv med airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Noen som vet en kan få 5x100 felger å passe på en E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Tja. Alt er jo mulig, men de går ikke på sånn helt uten videre. Du må 1) benytte deg av overgangsspacere, 2) få et felgverksted til å støpe om boltsirkelen eller 3) finne på en annen finurlig løsning. For min del ville jeg nok heller funnet meg et annet felgsett som passer. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 57 minutter siden, awt skrev: Om det er beltestol er vel denne fremovervendt, og da går det vel greit selv med airbag? Trur det kan gå dårligt når elste ungen er 3 år. Men stolen er fremovervendt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Nei, det er vel kanskje ikke helt optimalt, Mulig det hadde vært bedre om stolen er trukket et godt stykke bak (som sikkert ikke går, da det mest sannsynlig er barnesete bak der igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Forsiktig med fremovervendt sete og airbag. Airbagen kan skadet barnet ved en kollisjon. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX51-EUR-10-2007-E61N-BMW-525d&diagId=03_1175 Som du ser, så er dette kun tilgjengelig fra 09/05 som er 2006 som du selv sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 (endret) Byttet til sommerhjul i stad. Fikk opp Active Steering fault etter hjulskiftet, er dette vanlig? Tok et raskt Google-søk. Fant ikke så mye om at andre hadde fått det opp. Feilen forsvant automatisk underkjøring, etter ca 50 meter bare. Burde jeg bekymre meg? Edit: Kan legge til at klokkeslett var også plutselig nullet ut samtidig som dette skjedde. Endret April 8, 2016 av Popza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkraabol Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Noen som har 9.5x19" ET35 foran på E61 X-Drive? Ser på et felgsett som bare leveres i den bredden dimensjonen. Blir det mye strekk med 245/35-19 dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Hei. Plutselig fått en skikkelig lyd i bilen når den står rolig i D eller R, lyden kommer ikke i P. Lyden kommer underifra. Tok en kort film etter at jeg kom på jobb. Noen som har noen formening om hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe61lci Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Airbag SKAL deaktiveres om barn skal sitte der. Barn opptil 4-5 år bør sitte bakovervent bak i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 (endret) Tok et bilde av bilen min jeg syns ble så bra at jeg må dele det med dere Vet jeg mangler senterkopper. Og liker ikke felgene (fulgte med bilen når jeg kjøpte den). Kunne egentlig tenkt meg style 128. Endret April 21, 2016 av Glema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39523i Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Støtter deg meget i at 128 er en god idê. Syns 128-felgene er noe av det feteste man kan slenge på en E61. Fin kjærre du har der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajohnsen Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Gjelder fortsatt 12 års rustgaranti på min E61 2004 som er reg. første gang 31.08.04? Har 2-3 roser på bakluka som ikke er så pene. Har ikke hørt med bavaria Haugesund hva de sier enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Om du har fulgt service, så skal det det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajohnsen Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Er et par år siden sist service er tatt på verksted så slår seg helt sikkert vrange på det da men kan jo prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå